۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۷۱۷
امام جمعه موقت پردیسان:

ملت ایران با حضور در تشییع آ‌یت الله هاشمی اجازه سوء استفاده دشمنان را ندادند

حجت‌الاسلام غفوری باتسلیت درگذشت آ‌یت الله هاشمی گفت: نکته ای که برای ما و مسؤولان باید مورد توجه باشد که ملت ایران چنین مردمی هستند که اگر مطلبی هم رخ دهد اما حساب خدمات به این نظام را جدا می کنند.
حجت الاسلام غفوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه پردیسان قم که در مسجد حضرت زینب کبری(س) با حضور مردم، طلاب و روحانیان برگزار شد، با اشاره به فقدان ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: از امت حزب الله تشکر می کنیم که با حضور خود در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اجازه ندادند که زمینه سوءاستفاده دشمنان از این موضوع فراهم شود و حضور چشم گیری داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که به فرموده خودشان درگذشت رفیق 59 ساله برایشان سخت و جانکاه بود را خدمت ایشان تسلیت می گوییم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بخشی دیگر از پیام خود آیت الله هاشمی را تکیه‌گاه مطمئنی برای خود برشمردند و هوش وافر ایشان را مثال زدند، رهبر انقلاب از خدمات و زحمات ایشان در دوران بعد از انقلاب و سالهای زندان و شکنجه های ساواک و ریاست مجلس خبرگان یاد کردند که نشان می دهد آن مرحوم یاور روزهای سخت رهبر معظم انقلاب بودند.

حجت الاسلام غفوری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی گفت: در دوران دفاع مقدس این مرد خدوم خدمات والایی را انجام داد که به این عنوان یادش را گرامی می داریم.

امام جمعه موقت پردیسان عنوان داشت: نکته ای که برای ما و مسؤولان باید مورد توجه باشد که ملت ایران چنین مردمی هستند که اگر مطلبی هم رخ دهد اما حساب خدمات به این نظام را جدا می کنند.

وی با بیان اینکه همیشه دشمنان و خناسان در کمین هستند، گفت: دشمنان اسلام اگر زمینه را در کسی ببینند آن فرد را آرام نمی گذارند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران در ادامه به فعالیت برخی از روزنامه ها در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: برخی از رسانه در تلاش بودند که ایشان را در مقابل رهبر معظم انقلاب قرار بدهند که بحمدالله مردم ما بیدار هستند و فریب این خناسان نمی خورند.

حجت الاسلام غفوری در ادامه افزود: مسؤولان از این واقعه درس بگیرند و سر لوحه کار خود قرار دهند و ما هم از خدا برای آیت الله هاشمی رفسنجانی علو درجات را خواهان هستیم./978/پ202/ج1

ارسال نظرات