۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۶۵۷
حجت الاسلام سالک کاشاني:

آیت الله هاشمی از استوانه های انقلاب اسلامی بود

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه حضور مردم در مراسم تشييع جنازه آقاي هاشمي براي اعلام وفاداري به رهبر معظم انقلاب و اثبات علاقه به خادمان خالصشان بود، گفت: آیت الله هاشمی يکي از استوانه هاي انقلاب اسلامي بود.
حجت الاسلام سالك حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک کاشاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تأکيد بر اينکه آیت الله هاشمي رفسنجاني يکي از استوانه هاي انقلاب اسلامي بود، گفت: ايشان در دوران قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، در مسير نهضت روحانيت و با تبعيت از امام راحل، سختيها و شکنجه هاي بسياري را متحمل شد.

وي افزود: آقاي هاشمي در ساختارسازي انقلاب اسلامي ايران در کنار ساير روحانيت نقشي اساسي را ايفا کرد و در دوران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نيز شاهد خدمات ايشان در عرصه هاي مختلف بوديم.

حجت الاسلام سالک کاشاني با اشاره به مسؤوليته اي کليدي و حساس آقاي آيت الله هاشمي رفسنجاني در ايران اسلامي، افزود: ايشان در پستهاي رياست مجلس، رياست جمهوري، رياست مجلس خبرگان رهبري، رياست مجلس تشخيص مصلحت نظام و فرماندهي جنگ و سازندگي، تلاش مخلصانه اي با هدايت امام راحل و رهبر معظم انقلاب انجام داد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به محوريت آيت الله هاشمي رفسنجاني در مسائل مختلف نظام، افزود: در فتنه سال ۸۸ ايشان با بيان جمله عشق من خامنه اي است، ارتباط با امام و ولايت را حفظ کرد.

وي با اشاره به حضور مردم در تشييع جنازه آيت الله هاشمي رفسنجاني، افزود: حضور مردم براي اعلام وفاداري به رهبر معظم انقلاب و اثبات علاقه به خادمان خالصشان بود.

حجت الاسلام سالک کاشاني گفت: رهبر معظم انقلاب در پيام تسليت خود، آنچه که در طول ۵۹ سال همراهي ايشان مشاهده کرده بود را بيان کرد که هيچگونه اغراقي در آن ديده نشد./1307/303/ب2

ارسال نظرات