۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۷۳۶۵۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حمایت از تولید کننده داخلی سبب شکوفایی اقتصاد خواهد شد

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه حمایت از تولید کننده داخلی سبب شکوفایی اقتصاد خواهد شد، گفت: این یک اصل مسلم است که برای شکوفایی صنایع در کشور باید از تولیدکنندگان داخلی به هر وجه ممکن حمایت شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: اسلام دین وحدت، تعامل و همبستگی میان مردم به ویژه کارگزاران است.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: تنها با تکیه بر وحدت است که اسلام با قدرت و عظمت در جهان گسترش می یابد و نزاع و اختلاف، هیبت و قدرت مسلمانان را تضعیف می کند و چنین رفتاری نمی تواند کارآیی لازم را داشته باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در طرح تحول اقتصادی و هدفمند کردن یارانه ها شاهد این بودیم که با وحدت و همدلی مسؤولان این طرح به خوبی اجرا شد و در دیگر طرح های مختلف در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز همدلی و اتحاد مردم و مسؤولان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی بیان داشت: باید بر مسأله تجارت و واردات و صادرات نظارت بیشتری صورت گیرد و در داخل کشور نیز در کنترل گرانفروشی و احتکار و مسائل مشابه سختگیرانه عمل شود.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: متأسفانه امروز در بازار ولنگاری وجود دارد و هر شخص اجناس خود را با هر قیمتی می فروشد و مردم دچار مشکل در این زمینه هستند بنابراین باید نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: این یک اصل مسلم است که برای شکوفایی صنایع در کشور باید از تولیدکنندگان داخلی به هر وجه ممکن حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان عنوان داشت: بانکها باید دست از سختگیری برداشته و درهای خود را به روی تولیدگنندگان باز بگذارند تا صنعت کشور ما به رشد پیش بینی شده در چشم انداز بیست ساله دست پیدا کند./857/302/ب2

ارسال نظرات