۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۶۴۰
سردار شریف:

پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه سرآغاز آزادی قدس است

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم، صفحه اتحاد مجدد اسلام برای آزادسازی قدس هستند و باید دست‌مریزاد گفت به این شهدا که به فرموده رهبر معظم انقلاب مظلوم‌تر از شهدای دفاع مقدس هستند و به برکت همین شهداست که امروز انقلاب اسلامی بالندگی خودش را در جهان یافته است و به رخ جهانیان می‌کشد.
کنکره شهدا کنگره شهدا رمضان شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، یازدهمین سالگرد شهادت شهدای عرفه، نخستین کنگره شهدای عرفه و دومین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نجف‌آباد به همت لشکر 8 نجف‌اشرف، پنجشنبه شب در محل سالن شهروند با حضور کم‌نظیر مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان نجف‌آباد برگزار شد.

در این مراسم سردار رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت و عظمت شهدای مدافع حرم گفت: همان‌گونه که به فرموده امام گفتمان انقلاب در دوران دفاع مقدس صادر شد، نمونه عینی این صدور انقلاب و ارزش‌های اسلامی در 5 سال نبرد با تروریست‌ها در جبهه سوریه و عراق از سوی مدافعان حرم بود.

وی در ادامه بیان داشت: زمین‌گیر شدن تروریست‌ها و پیروزی مقاومت الهامی بود از دفاع مقدس و این شهدای مدافع حرم، زنده کنندگان گفتمان انقلاب و اهل‌بیت در جهان هستند و مگر می‌شود تصور کرد شیعیان پیرو اهل‌بیت اجازه دهند پای نامحرمان به حرم زینب برسد، امکان ندارد و این شهدا درسی به جاهلان تروریست دادند که در تاریخ ماندگار شد.

سردار شریف در تحلیل حضور تروریست‌ها در منطقه خاورمیانه نیز افزود: برپایی چنین آشفتگی در منطقه خاورمیانه و حضور تروریست‌ها با بیشترین پشتیبانی لجستیکی و تبلیغاتی که در منطقه داشتند، تنها برای دور کردن افکار جهان از قدس، فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها بود و اسرائیل از این بلوای کشورهای منطقه سرمست شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تا قبل از این 5 سال و حضور تروریست‌ها در منطقه، اسرائیل در آستانه فروپاشی بود که متأسفانه جاهلانی در کشورهای اسلامی به اسرائیل فرصت بازسازی دوباره را با ایجاد چنین آشفتگی و جنایت در منطقه دادند ولی اراده الهی و به برکت خون شهدای مدافع حرم، پیروزی‌های خط مقاومت بار دیگر لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخته است.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: شهدای مدافع حرم، صفحه اتحاد مجدد اسلام برای آزادسازی قدس هستند و باید دست‌مریزاد گفت به این شهدا که به فرموده رهبر معظم انقلاب مظلوم‌تر از شهدای دفاع مقدس هستند و به برکت همین شهداست که امروز انقلاب اسلامی بالندگی خودش را در جهان یافته است و به رخ جهانیان می‌کشد و در دنیای ناامن امروز، دارای چنین امنیت مثال‌زدنی است.

وی مهمترین وظیفه مسؤولان در قبال چنین مجاهدت‌هایی را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: چنین امنیتی که به برکت خون شهدای مدافع حرم شکل‌گرفته است، فرصت خدمت‌رسانی را برای مسؤولان به مراتب نسبت به گذشته بیشتر و سخت تر می‌کند و این امنیت باید فرصتی برای خدمت‌رسانی بهتر به این ملت باشد.

سردار شریف در ادامه درباره اهمیت برگزاری چنین مراسمها و یادواره‌هایی افزود: یادواره شهید برای آن است که بیاموزیم چگونه می‌توانیم انسانی والا و مؤثر با حضور در مسیر اهل‌بیت و قرآن باشیم و اگر به زندگی تک‌تک این شهدا و وصیت‌نامه‌های آنان نگاه کنیم، متوقف بر گفتمان انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و این شهدا صادرکنندگان گفتمان انقلاب هستند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان سردار کاظمی و سردار یزدانی، شهدای عرفه و از خانواده 10 شهید مدافع حرم شهرستان نجف‌آباد با اهدا لوح و تندیس کنگره تجلیل و قدردانی شد.

شهرستان نجف‌آباد در طول 8 سال دفاع مقدس، 2500 شهید، 80 سردار شهید، بیش از 4 هزار جانباز و 30 هزار رزمنده تقدیم نظام و انقلاب کرد و در طول 5 سال نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه، 10 شهید تقدیم کرده است./202/1306/ب1

ارسال نظرات