۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۳۶۳۵
همرزم شهید خزایی:

شهدا از جان خود برای امنیت کشور گذشتند

همرزم شهید خزایی گفت: شهدا توانسته‌اند با انتخاب راه درست مسیر یک ساله را یک شبه طی کنند و با گذشتن از جان خود امنیت را برای کشور به ارمغان بیاورند.
شهید محسن خزایی شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار جعفر دولتی مقدم همرزم شهید خزایی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره مدافع ولایت و حامی ولایت شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزایی که پنجشنبه شب در مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه پردیس زاهدان برگزار شد، گفت: شهدا مظهر تمام زیبایی‌ها و مظهر اسلام اند که تمام آن‌ها در بین مردم محبوب هستند.

همرزم شهید خزایی با بیان اینکه شهید خزایی در مراسمات تجلیل از شهدا در شهرستان زابل همیشه حضور داشت ادامه داد: ایشان درس آموخته مکتب روح الله بود و یکی از آرزوهای وی شهادت بود که بالاخره به خواسته خود رسید و در راه دفاع از حرم شهید شد.

وی افزود: شهدا توانسته‌اند با انتخاب راه درست راه یک ساله را یک شبه طی کنند، وظیفه ما است که شهدا را درک کنیم چرا که شهدا مسائل مالی را زیر پا قرار دادند و به سوی خداوند رفتند.

سردار دولتی مقدم با اشاره به اینکه امنیت کشور ایران در گرو شهدا و مقام شهادت است تصریح کرد: شاید شهدا در مسیر رسیدن به خواسته خود که شهادت بوده سختی های زیادی کشیده باشند اما آن‌ها با خدا معامله کردند و آسمانی شدند.

وی عنوان کرد: باید یاد و خاطره تمام شهدا را گرامی داشت و در عمل به خواسته های آنها عمل کرد چرا که شهدا و به ویژه شهید خزایی از راه خوبان دفاع کردند./202/831/ب1

ارسال نظرات