۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۳۶۳۳
عضو شورای شهر کرمان:

آیت الله هاشمی مصداق بارز شجاعت است

حجت الاسلام ربانی با بیان این که آیت الله هاشمی مصداق بارز شجاعت است، گفت: آیت الله هاشمی از افرادی بود که چه قبل و بعد از انقلاب توانست از دین اسلام و رهبر دفاع کند و همیشه در مقابل دشمن ایستاد.
حجت الاسلام ربانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد ربانی عضو شورای شهر کرمان امشب در زیارتگاه عباسعلی شهر کرمان، گفت: دفاع کردن از اسلام و حق نیاز به شجاعت دارد.

وی افزود: آدم های ترسو در دنیا هیچ وقت نمی توانند در مقابل دشمن بایستند تا از دین خود دفاع کنند و با اندک کار دشمن می ترسند و عقب می کشند.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به این که دین اسلام نیاز به آدم های شجاعی همچون هاشمی رفسنجانی دارد، اظهار داشت: آدم هایی که در دنیا و در کار مسؤولیتی به فکر منافع شخصی خود هستند و کاری به خدمت کردن مردم ندارند، به این افراد ترسو و منافق گفته می شود.

وی بیان داشت: در شب عاشورا امام حسین(ع) یارانی با وفا داشتند که این یاران با شجاعت کامل توانستند در مقابل دشمن بایستند و از امام خود دفاع کنند.

عضو شورای شهر کرمان با توجه به این که در هشت سال دفاع مقدس یارانی بودند که از کشور دفاع کردند، خاطرنشان کرد: شهدا توانستند در هشت سال دفاع مقدس از دین اسلام دفاع کنند و جان و جسم خود را در راه خدا هدیه دهند.

حجت الاسلام ربانی تصریح کرد: افرادی می دانستند که جسم آن ها در راه دین نابود می شود اما باز هم زن و بچه های خود را تنها گذاشته و به جبهه های جنگ رفتند همچون مدافعان حرم که به خاطر دین و مردم ایران به جنگ بر ضد باطل رفتند.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی مصداق بارز شجاعت است، اظهار داشت: آیت الله هاشمی از افرادی بود که چه قبل و بعد از انقلاب توانست از دین اسلام و رهبر دفاع کند و همیشه در مقابل دشمن ایستاد.

حجت الاسلام ربانی در پایان با اشاره به این که تعداد زیادی از مسؤولان جهان به خاطر فوت آقای هاشمی، به کشور تسلیت گفتند، گفت: آیت الله هاشمی تمام وجود خود را برای انقلاب و رهبری صرف کرد و باید مردم ایران از نعمت آقای هاشمی قدردانی کنند./202/9707/ب1

ارسال نظرات