۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۷۳۶۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

احزاب سیاسی با بصیرت و خردورزی برای ساختن ایران فعالیت کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر همت همگانی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود در کشور، گفت: باید احزاب، گروه ها و جناحهای سیاسی در عین اختلاف‌نظرهای طبیعی، با بصیرت و خردورزی برای ساختن ایران اسلامی فعالیت کنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استانی، اظهار کرد: همه باید برای اعتلای معنوی و مادی ملت و نظام اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما برای ارتقای بعد معنوی و مادی مردم بود، افزود: حرکت درست و استواری که بتوانیم مردم را در مسیر اصلی انقلاب نگاه داریم کار دشواری است؛ اما بر همه دلسوزان نظام تکلیف است نسبت به هدایت مردم به طرف آن اقدام کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این راستا باید فرصت سازان و کسانی که در هر حال برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی فرصت‌های جدید ایجاد می‌کنند مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: همه احزاب و گروه‌های فعال سیاسی باید با بصیرت و خردورزی، برای ساختن ایران اسلامی تلاش کنند؛ زیرا اگر هدف در همه احزاب و گروه‌ها اعتلای نظام و انقلاب اسلامی باشد، مطمئناً انقلاب اسلامی در جامعه جهانی سربلند خواهد ماند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر همت همگانی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود در کشور، افزود: باید احزاب، گروهها و جناحهای سیاسی در عین اختلاف‌نظرهای طبیعی، با بصیرت و خردورزی برای ساختن ایران اسلامی فعالیت کنند.

وی همچنین با تأکید بر دوری از اختلافهای مخرب در کشور در بین مسؤولان، اظهار کرد: رهبری می‌فرمایند مسؤولان از اختلافات خود استغفار کنند؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود مسؤولان با تبعیت محض از این فرمایشات اختلافات بین خود را به پایان برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اختلاف و دعوا سرمایه‌ها را هدر می‌دهد، اضافه کرد: مردم چه گناهی کرده‌اند که مسؤولان با هم اختلاف دارند و دود این اختلاف به چشم مردم می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اختلاف‌نظرها نباید رسانه‌ای شود، خطاب به مسؤولان کشور گفت: این اختلافات را بین خود حل کنید، ذهن مردم را مشغول نکنید و حاشیه‌سازی نکنید؛ زیرا کارهای بر زمین‌مانده زیادی در این کشور وجود دارد که باید به همت مردم و مسؤولان انجام شود./202/9314/ب1

ارسال نظرات