۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۷۳۵۴۲
حجت‌الاسلام ربانی:

جامعه‌الزهرا به افق‌های بلند اسلام امیدوار است

رییس هیأت امنای جامعه الزهرا(س) گفت: جامعه الزهرا در مسیر تمدن سازی به افق‌های بلندی امیدوار است؛ بر این اساس طلاب و بانوان با تقوای الهی از تمام منابع ممکن برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های امت اسلام استفاده کنند.
مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید حسن ربانی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید جامعه الزهرا(س) که در تالار بیداری اسلامی این موسسه آموزشی برگزار شد بابیان این‌که احیاء تمدن اسلامی با زمینه‌سازی در حقیقت افق‌های فکری طلاب ممکن خواهد شد، گفت: حوزه‌های علمیه در مقابله با نفوذهای همه‌جانبه دشمن در طول تاریخ نقش حیاتی را ایفا کرده‌اند؛ بر این اساس  مدیران جامعه‌الزهرا توجه داشته باشند که حضور بانوان طلبه فاضله، باهوش و باهمت برای دفاع از کیان فرهنگ اسلامی و احیای تمدن اسلامی هستیم.

رییس هیات امنای جامعه الزهرا(س)، جامعه‌الزهرا را در دفاع از کیان مجموعه ایدئولوژیک توصیف کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره ناظر بر نقش ویژه این مرکز حوزوی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و بازسازی احیای تمدن اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام ربانی از زحمات حجت‌الاسلام طباطبایی اولین مدیر جامعه الزهرا(س) قدردانی کرد و عنوان داشت: خدمات به یادماندنی از اولین دوره مدیریت جامعه الزهرا موجود است که قابل قدردانی است؛ این در حالی است که این موسسه آموزشی و پژوهشی در تکمیل این حرکت از حضور حجت‌الاسلام هاشمیان استفاده‌های زیادی برده است.

رییس هیات امنای جامعه الزهرا(س) با تأکید بر این‌که امروز استعفای حجت‌الاسلام هاشمیان مواجه هستیم، تصریح کرد: جامعه الزهرا در مسیر تمدن سازی به افق‌های بلندی امیدوار است؛ بر این اساس طلاب و بانوان با تقوای الهی از تمام منابع ممکن برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های امت اسلام استفاده کنند./837/202/ب3

ارسال نظرات