۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۷۳۵۴۰
وزیر کشور خبر داد؛

پیگیری مصوبات دولت و ستاد اقتصاد مقاومتی از اهداف سفر به استان مرکزی

وزیر کشور هدف از سفر به استان مرکزی را پیگیری مصوبات دولت تدبیر و امید به استان مرکزی و موضوعات مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: مشکلات استان مرکزی در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وزیر کشور وزیر کشور وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، وزیر کشور امروز پنجشنبه با هدف شرکت در چند نشست تخصصی در استان مرکزی و همچنین پیگیری روند اجرای مصوبات دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد وارد اراک شد.

رحمانی فضلی پس از ورود به فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران، گفت: در این سفر دیدار با مدیران حوزه های مختلف اجرایی، قضایی و انتظامی پیش بینی شده است.

وزیر کشور هدف از سفر به استان مرکزی را پیگیری مصوبات دولت تدبیر و امید به استان مرکزی و موضوعات مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: مشکلات استان مرکزی در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین، رحمانی فضلی امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی، نشست مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران و کارآفرینان روستایی این استان حضور می یابد.

حضور در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان و نشست ستاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی مشترک با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از برنامه های وزیر کشور و جانشین رییس جمهور در شورای اجتماعی کشور در سفر به استان مرکزی است.

از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان مرکزی، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان مرکزی است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از مجتمع حوزوی خاتم الانبیا نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به استان مرکزی خواهد بود.

شایان ذکر است، استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی است و بیش از دو هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در این استان مستقر است.

به گزارش رسا، وزیر کشور ساعتی پیش با حضور در شرکت آلومرول اراک از در جریان روند فعالیت این شرکت با خبر شد.

گفتنی است، شرکت آلومرول اراک از جمله واحدهای صنعتی فعال در عرصه تولید پروفیل‌های صنعتی، پروفیل‌های ساختمانی و اختصاصی، مقاطع آلیاژی و شمش و بیلت است./202/842/ب1

ارسال نظرات