۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۷۳۵۳۸
با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری؛

آیین تودیع و معارفه مدیر جدید جامعه الزهرا برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیر جدید جامعه الزهرا با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری در تالار بیداری اسلامی این موسسه آموزشی و پژوهشی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امروز آیین تودیع و معارفه مدیر جدید جامعه الزهرا در تالار بیداری اسلامی این موسسه آموزشی و پژوهشی برگزار شد.

بر اساس این گزارش آیات محمد سعیدی، سید هاشم حسینی بوشهری، مرتضی مقتدایی، روح‌الله قرهی به همراه نمایندگانی از دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

گفتنی است در این آیین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری نیز حضور داشت؛ این در حالی است که حکم مدیر جدید جامعه الزهرا از سوی رهبر معظم انقلاب به تائید کتبی معظم له رسیده است.

خاطرنشان می‌شود رییس دفتر مقام معظم رهبری در پایان سلام رهبر معظم انقلاب را خدمت تمامی حاضران ابلاغ کرد و با تقدیر از مدیران سابق جامعه الزهرا، برای مدیر جدید این مجموعه نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت: با عنایت خاص حضرت امام راحل  این بنا گذاشته‌شده و بحمدالله منشأ خدمات و فعالیت‌های بسیار خوبی بوده است.

وی ادامه داد: امام راحل این بنیان را گذاشت چون می‌دانست در آینده هرکدام از این‌ها یک سرباز فداکار برای مام زمان خواهند بود؛ الآن نیز این مجموعه موردعنایت و توجه رهبر معظم انقلاب است.

همچنین آیت‌الله مقتدایی در سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به این‌که خواهران طلبه جایگاه ارزشمند خود را بشناسند و در این مسیر با تحصیل و تهذیب کوشا باشند، گفت: طلاب جامعه الزهرا(س) باید با مهذب شدن به اخلاق معیار اسلامی زمینه‌ساز پیوند محبت خداوند و بندگان باشند چنانچه که این حقیقت اساس تبلیغ یک طلبه شاخص را شکل می‌دهد./837/پ202/س

ارسال نظرات