۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۳۵۱۸
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

شناسنامه انقلاب بدون یاد هاشمی ناقص است

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: شناسنامه انقلاب اسلامی بدون یاد هاشمی در تاریخ ناقص خواهد بود.
حجت الاسلام حمیدی امام جمعه موقت زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان صبح امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجدجامع زاهدان برگزار شد گفت: ابعاد وجودی آیت الله هاشمی رفسنجانی آنقدر کامل است که تحلیل شخصیت وی فرصت زیادی را می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رمز موفقیت مردان بزرگ ایمان راسخ به خداوند متعال و استقامت برای رسید به هدف بوده که آیت الله هاشمی رفسنجانی این دو ویژگی را داشته است.

وی ادامه داد: اگر سالها بگذرد و یک تاریخ نویس قصد نوشتن انقلاب را داشته باشد قطعا باید از مجاهدت های آیت الله رفسنجانی یاد کند چرا که تاریخ بدون یاد او ناقص خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی در زمان جنگ در پشت جبهه قوت قلبی برای مبارزین بود تصریح کرد: تحلیل های درست و روحیه بخش او سبب اعتماد در مردم می‌شد.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: نباید برخی ازمسائلی که همه می دانند توطئه دشمن بوده زحمات 50 ساله این مردان بزرگ برای انقلاب را زیر سوال ببرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی در پی تخریب چهره های انقلابی در بین مردم هستند تصریح کرد: همه باید شهادت بدهند که مسائل بعد از سال 88 یک توطئه از طرف دشمن بوده است.

وی ادامه اد: دشمن به دنبال این است که شخصیت های نظام را از هم جدا کند اما با زکاوت و شجاعت رهبر انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی نقشه های دشمن نقش برآب شد.

حجت الاسلام حمیدی عنوان کرد: آیت الله هاشمی از بین ما رفته است اما یاد و نام او برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود.

وی گفت: باید از نام هاشمی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کرد و این باید نام او ملاکی برای وحدت بیشتر بین ملت قرار گیرد./202/831/ب1

ارسال نظرات