۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۷۳۵۱۶

تمدید مهلت ثبت آثار ارسالی به دومین جشنواره علامه حلی استانی

دبیر جشنواره علامه حلی استان خوزستان از تمدید مهلت ثبت آثار ارسالی به دومین جشنواره علامه حلی استانی تا سی دی ماه خبر داد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، دبیر جشنواره علامه حلی استان خوزستان و معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دومین جشنواره علامه حلی استانی ابراز داشت: سی دی ماه آخرین مهلت ثبت آثار در جشنواره علامه حلی استانی است که تاکنون بیش از پانصد اثر از حوزه های علمیه برادران استان ثبت گردیده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که تاکنون شاهد رشد ده درصدی ثبت آثار ارائه مقاله به جشنواره علامه حلی استانی هستیم، اظهار داشت: موضوعات ارسالی در موضوع های مختلف تحقیقی و در سطوح مقاله، پایان نامه، کتاب و تحقیق پایانی است.

دبیر جشنواره علامه حلی استان خوزستان 15 دی ماه را مهلت نخست ثبت آثار ارسالی در جشنواره علامه حلی استانی بیان کرد و گفت: این مهلت برای ارسال سایر آثار تا 30 دی ماه تمدید گردید.

این مقام مسؤول تقدیر از کتابداران نمونه حوزه های علمیه استان را از دیگر فعالیت این معاونت برشمرد و افزود: کتابداران نمونه از میان افرادی انتخاب شدند که پیش از نام نونیسی و فرم و اطلاعات مربوطه را تکمیل کرده اند.

حجت الاسلام افضلی خاطرنشان کرد: به پاس خدمات و زحمات از سوی معاونت پژوهش حوزه های استان هدایایی در اختیار کتابداران نمونه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در نخستین جشنواره علامه حلی استانی ۲۲ طلبه از مدارس علمیه استان به عنوان برگزیدگان انتخاب و در 23 آذرماه با حضور آیت الله موسوی جزایری و دبیر جشنواره علامه حلی کشور از آنها تجلیل به عمل آمد./303/9456/ب1

ارسال نظرات