۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۷۳۵۱۵
حجت الاسلام حسینی خراسانی:

رمز موفقیت طلاب داشتن اخلاص در عمل است

مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه رمز موفقیت طلاب داشتن اخلاص در عمل است، گفت: نخستین رمز پیروزی و موفقیت طلبه این است که وقتی در حوزه علمیه امام صادق(ع) و امام باقر(ع) ثبت نام می کند خود را به عنوان سرباز امام زمان(عج) حساب کند و تمام کارهای آن ها برای رضای خدا باشد.
حسینی خراسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سیدعلی حسینی خراسانی، مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد کشور ظهر امروز در همایش منادیان هدایت خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام پیامبران در امر ابلاغ رسالت اذیت شدند اما با این حال پیامبراکرم(ص) در فرمایش خود فرمودند هیچ پیامبری به اندازه من اذیت نشده است، چرا که پیامبر می خواست در عصر جاهلیت انسان هایی که بویی از انسانیت نبرده اند را آدم کنند.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت طلبه ها داشتن اخلاص در عمل است، گفت: نخستین رمز پیروزی و موفقیت طلبه این است که وقتی در حوزه علمیه امام صادق(ع) و امام باقر(ع) ثبت نام می کند خود را به عنوان سرباز اما زمان(عج) حساب کند و تمام کارهای آن ها برای رضای خدا باشد.

مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه اخلاص، نظم و تلاش از جمله پارامترهای موفقیت انسان است، افزود: طلبه با اخلاص وارد هر شهر و روستایی که شود خداوند به برکت او عذاب را از اهل قبرستان برمی دارد.

حجت الاسلام حسینی خراسانی تصریح کرد: نظام در طول تاریخ از 2 گروه روشنفکران بی دین و دینداران جاهل ضربه خورده است، در بین شیعیان امروز بهاییت و در میان اهل سنت وهابیت پلید وجود دارد.

وی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را سخت و دشوار برای نظام دانست و ادامه داد: آیت الله رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود که می گفت بنده در طول عمر خود از هیچ احدی جزء خدا نترسیدم.

مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه سنگ بنای انقلاب اسلامی بزرگمردی به نام امام(ره) گذاشتند، خاطرنشان کرد: امروز باید تمام افراد با هر سلیقه و اعتقادی که هستند پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکت آسیبی نرسد.

حجت الاسلام حسینی خراسانی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 23 هزار کانون فرهنگی مساجد در کشور وجود دارد و امروز در دورترین مناطق کشور کانون های فرهنگی مساجد برای جذب جوانان برقرار است./202/880/ب1

ارسال نظرات