۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۵۱۱
امام جمعه اهل سنت زاهدان:

شخصیت برجسته آیت الله رفسنجانی بر کسی پوشیده نیست

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت برجسته برای کشور و نظام به شمار می آمد که این موضوع بر هیچکس از مردم ملت پوشیده نیست.
مولوی عبدالحمید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان، صبح امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک شخصیت سیاسی و اجتماعی بود که سالهای قبل و بعد از انقلاب زحمت های زیادی برای کشور کشیده است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان اظهار کرد: این مرد در سخت ترین شرایط کشور همواره حامی رهبر انقلاب بوده است و در برابر متجاوزگران از کشور دفاع کرده و مایه سربلندی ملت ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه بشر در زندگی ضعف و کوتاهی های بسیاری دارد عنوان کرد: سخت ترین حادثه برای هر کس مرگ است به همین دلیل باید تمام سعی خود را به کار برد که بهترین توشه را برای آخرت خود ذخیره کنیم.

مولوی عبدالحمید افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از شاگردان خاص امام راحل و رهبر انقاب بوده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دنیا از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی متاثر شده اند عنوان کرد: اطفال نیز برای مراسم این مرد بزرگ آمده بودند که این موضوع نشان دهنده محبوبیت هاشمی در بین مردم جامعه بود.

مولوی عبدالحمید ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی مسیر اعتدال را طی کرده است که این امر بر هیچکس پوشیده نیست./202/831/ب1

ارسال نظرات