۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۵۰۷
استاد حوزه علمیه:

درک ضرورت وحدت مهم‌‌ترین مساله در میان نیروهای انقلابی است

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که ضرورت وحدت باید برای نیروهای انقلابی درک شود، گفت: یکی از موانع وحدت عدم درک ضرورت وحدت است و عده ‏ای هنوز به ضرورت وحدت نرسیده‏ اند و بی توجهی به این مساله مهم از نتایج تفرقه و عدم وحدت است.
گرجی

حجت الاسلام علی اصغر گرجی پژوهشگر و استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به موانع وحدت در میان نیروهای انقلابی اظهار داشت: موانع وحدت و عوامل اختلاف باید شناخته شود و اگر مانند انتخابات 92 نشناسیم سبب خوشحالی دشمنان می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین موانع وحدت در جامعه تحریکات دشمن است و رهبری از آن به عنوان نفوذ تعبیر و دشمن با وسوسه خود ما را به تفرقه دعوت می کند.

حجت الاسلام گرجی ابراز داشت: تمامیت خواهی مشکلی است که بر سر راه وحدت انقلابیون وجود دارد چرا که هر حزب و گروهی به دنبال تمامیت خواهی است در سال 84 کسی گفت یا باید روی فلان کس وحدت کنید یا انتخابات را به هم می زنم.

وی افزود: ایده آل بودن این که انسان به دنبال 100 درصد ایده آل های خود باشد اما اگر بخواهیم به همه ایده آل های خود پافشاری کنم باید وحدت داشته باشیم و باید از ایده آل های خود کوتاه بیاییم تا به وحدت برسیم.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: توجه به منافع گروهی و حزبی امری مهم است و همه افراد موجود در یک جبهه باید به این امر تمکین کنند و منافع حزبی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

وی با بیان این که ضرورت وحدت باید برای نیروهای انقلابی درک شود خاطرنشان کرد: یکی از موانع وحدت؛ عدم درک ضرورت وحدت است و عده ‏ای هنوز به ضرورت وحدت نرسیده‏ اند و بی توجهی به این مساله مهم از نتایج تفرقه و عدم وحدت است.

استاد حوزه علمیه همدان در پایان یادآور شد: اگر بنشینیم و تامل کنیم که بدون وحدت چه هزینه هایی بر کشور تحمیل می شود ضرورت وحدت برای ما مشخص می شود./302/979/ب1

ارسال نظرات