۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۴۸۸
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

ورود به عرصه‌های معنوی و اعتقادی مهم‌‌ترین نیاز امروز سپاه است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر لزوم همراهی دو قوه معنوی و نظامی با هم،‌ گفت: زمانی سپاه و بسیج می توانند برد نهایی خود را داشته باشند که هم در قوه فکری و هم در قوه نظامی قوی باشند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهی جدید و کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) این استان با تشکر از زحمات سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سابق سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان، گفت: خدا را شاکرم که در نخستین روزهای کاری سردار علی محمد اکبری توفیق شد در این جمع باشم و از ایشان و همه پاسداران عزیز تشکر می کنم و این انتصاب را به ایشان و خانواده سپاه و بسیج استان تبریک می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: اکنون که مدیریت خانواده سپاه و خانواده ارزشمند و خوب بسیج در استان به عهده سردار اکبری عزیز قرار گرفته، باید بالندگی و توان این دو مجموعه از هر جهت حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) این استان که قابل توجه و ارزشمند است، باید ارتقا یابد، اظهار کرد: به یقین اقدامات ارزنده مجموعه این تیپ لیاقت لشکر بودن را نیز دارد؛ بنابراین باید برای این مهم تلاش کنیم چراکه دور از دسترس نیست.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ظرفیتهای بالقوه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: می توانیم یک تیپ ویژه عشایری داشته باشیم؛ استان این ظرفیت ها را دارد بنابراین باید ورود پیدا کنیم تا سپاه و بسیج را به شأن بالنده آن برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم همراهی دو قوه معنوی و نظامی با هم،‌ تصریح کرد: زمانی سپاه و بسیج می توانند برد نهایی خود را داشته باشند، که هم در قوه فکری و هم در قوه نظامی قوی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با توصیه به مجموعه سپاه استان اظهار کرد: روی مسائل عقیدتی، ایمانی، بصیرتی، هرچقدر کار کنیم باز هم کم است؛ اگر انواع رزم را داشته باشیم اما در عرصه معنوی خلأ احساس شود، مطمئناً کم می آوریم و نمی توانیم موفق باشیم.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار، گفت: به همراه جمعی از کارکنان سپاه خدمت رسیدیم تا تجدید پیمانی با آرمان های حضرت امام(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم و از رهنمودهای شما برای پیشبرد اهداف سپاه استفاده کنیم.

وی افزود: لازم می دانم از خدمات بی منت و صادقانه سردار رضا محمدسلیمانی تشکر کنم چراکه ایشان خودشان را متعلق به این استان می دانستند و خالصانه کار می کردند.

سردار اکبری با تأکید بر اینکه تلاش برای تحقق خواسته های رهبر فرزانه انقلاب مهمترین رسالت امروز سپاه است، ادامه داد: آنچه که مهم است، تقویت برنامه های بسیج است.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) هم در این دیدار با اشاره به هماهنگی بسیار مطلوب بین سه مجموعه فرماندهی، ‌نمایندگی و حفاظت اطلاعات، گفت: به حول و قوه الهی، کارها به خوبی پیش می رود و با تعامل و هم اندیشی مسؤولان، شاهد برکات زیادی در مجموعه سپاه هستیم.

وی افزود: بنده هم از زحمات 10ساله سردار محمدسلیمانی، که با نیت صادقانه منشأ خدمات شایان توجهی شدند، تشکر می کنم و در حضور شما عرض می کنم که این اطمینان را داشته باشید که سپاه با قوت بیشتر در راستای اهداف بلند انقلاب و معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و در راستای منویات خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز ان شاءالله پیش خواهد رفت./202/9457/ب1

ارسال نظرات