۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۳۴۸۷
در ایام دهه فجر صورت می گیرد؛

برگزاری 150 ویژه برنامه در لرستان/ اعزام راویان به مدارس و دانشگاه ها

معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در ایام دهه فجر 150 برنامه با محوریت سپاه لرستان در مرکز و شهرستانهای استان و با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار می شود.
پازدار دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، ظهر امروز در جلسه مسؤولان کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: به مناسبت دهه فجر 150 برنامه در استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: از این تعداد برنامه، ۵۰ برنامه در مرکز استان و ۱۰۰ برنامه نیز در شهرستانهای لرستان، نواحی و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزاری مراسم رژه موتوری نیروهای مسلح و برپایی ایستگاه های صلواتی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در سطح شهر برگزار می شود.

وی یادآور شد: مسابقه تیراندازی نیروهای مسلح و مدیران دستگاه های اجرایی استان، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای قرآنی و تجلیل از شهدای مدافع حرم و برگزاری همایش ایلات و طوایف از دیگر برنامه های سپاه لرستان در ایام دهه فجر است.

پازدار افزود: برگزاری مجمع بسیج عشایر، همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی، دیدار فرماندهان و مسؤولان سپاه لرستان با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس از برنامه سپاه لرستان در ایام دهه فجر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در ایام دهه فجر از سوی سپاه لرستان تیمهای امدادی و درمانی به مناطق محروم استان لرستان در جهت ارائه خدمت به مردم این مناطق اعزام می شود.

اعزام راویان به مدارس و دانشگاه های لرستان در دهه فجر

وی برگزاری نشست شعر، خاطره و اعزام راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس به دانشگاه ها و مدارس رااز دیگر برنامه های سپاه لرستان عنوان کرد که با همکاری دستگاه های اجرایی استان در ایام دهه فجر برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیان داشت: هدف از اعزام راویان تبیین اهداف انقلاب و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و نوجوان جامعه امروز است./202/9459/ب1

ارسال نظرات