۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۳۴۶۵
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز:

تعمیق بخشیدن به باورهای دینی، مهم ترین هدف تبلیغ است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به باورهای دینی نسل جوان در قالب هجمه های فرهنگی، فعالیت تبلیغی مبلغان را امری ضروری خواند و گفت: مهم ترین هدف تبلیغ تعمیق بخشیدن به باورهای دینی جوانان و خنثی سازی هجمه های دشمن است.
تبلیغ

حجت الاسلام محمود محمودی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به هجمه های دشمن در جنگ نرم بیان داشت: بیشترین این هجمه ها امروز مورد توجه نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وی هدف دشمن در گسترش هجمه های فرهنگی را کمرنگ کردن باورهای دینی و اعتقادی جوانان و ضربه زدن به ارزشهای دینی دانست و افزود: انجام فعالیتهای فرهنگی و آگاه سازی نسل جوان از اهداف دشمن راه مقابله با این هجمه ها است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز نقش مبلغان و فعالیتهای تبلیغی را مهم ترین راه بصیرت افزایی بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: تعمیق بخشیدن به باورهای دینی نسل جوان در سایه فعالیت تبلیغی مبلغان تحقق می یابد.

وی از راه های تعمیق بخشیدن به باورهای دینی را نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی در جامعه بیان کرد و گفت: با ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی و آشنا سازی جوانان با ارزشهای دینی توطئه ها و هجمه های فرهنگی غرب خنثی می شود.

فعالیت 80 مبلغ در شهرستان الیگودرز

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی مبلغان اظهار داشت: در شهرستان الیگودرز 80 مبلغ خواهر و برادر به صورت مستمر در نهادها، ادارات، مناطق تبلیغی شهری و روستایی فعالیت دارند.

وی بر ضرورت به روز بودن اطلاعات تبلیغی مبلغان تأکید کرد و گفت: برای اثرگذاری امر تبلیغ و فعالیت مبلغان، اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی مبلغان باید نیاز مخاطبان مورد توجه قرار گیرد.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز در ادامه از فعالیت فرهنگی، مذهبی و قرآنی تشکلهای دینی و قرآنی در قالب هیأتهای مذهبی، کانونهای فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی، مؤسسه و مراکز قرآنی در شهر و روستاهای الیگودرز خبر داد و گفت: با همکاری این تشکلها گفتمانهای دینی و کارگاه‌های آموزشی از جمله عفاف و حجاب و مهارت زندگی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی اجرای طرحهای قرآنی، مسابقه ­های فرهنگی و قرآنی، تولید نشریه­ ها و وبلاگ ­نویسی و برگزاری مراسم در مناسبتهای ملی و مذهبی را دیگر برنامه های محوری این تشکلها عنوان کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات