۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۷۳۴۴۴
امام جمعه شهداد:

آیت الله هاشمی هرگز از آرمانهای انقلاب دست بر نداشت

حجت الاسلام الله وردی با بیان اینکه آیت الله هاشمی هرگز از آرمانهای انقلاب دست بر نداشت، گفت: آیت الله هاشمی از گذشته تا به امروز برای زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب و امام همواره تلاش کرد و هرگز از این آرمانها دست بر نداشت.
حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد

حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن تسلیت در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از زمان گذشته تا به امروز یک چهره سرشناس و مردمی  بود و در راستای مقابله با طاغوت و ستمگران  هرگز دست از تلاش بر نداشت، همچنین شخصیتی بود که در آن زمان تحت شکنجه های بسیار شدیدی قرار گرفت و دست از مبارزه علیه ستمگران بر نداشت.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی هم زمان با مبارزات امام خمینی(ره) در دوران انقلاب از پیشکسوتان این مبارزه علیه دشمنان اسلام بود و هیچ گاه امام(ره) را تنها نگذاشت و پا به پای امام حرکت می کرد.

حجت الاسلام الله وردی خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی همیشه و در همه حال در مقابل ظلم ایستادگی می کرد و هیچ ترسی از دشمنان نداشت.

امام جمعه شهداد  تصریح کرد: در اوج انقلاب امام خمینی(ره) دستور تشکیل شورای انقلاب را صادر کردند، از این رو  آیت الله هاشمی رفسنجانی از نخستین شخصیتهایی بود که در این شورا حضور فعال داشت تا انقلاب به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس جانشین فرماندهی کل قوا بود و هیچ گاه در مسؤولیتی که بر عهده اش گذاشته شده بود کوتاهی نکرد و به بهترین شکل انجام وظیفه می کرد.

حجت الاسلام الله وردی در پایان گفت: آیت الله هاشمی از گذشته تا به امروز برای زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب و امام همواره تلاش کرد و هرگز از این آرمانها دست بر نداشت./302/866/ب1

ارسال نظرات