۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۴۳۷
آيت الله سيفی مازندرانی:

دولت در مسائل فرهنگی کم کاری می کند

استاد درس خارج حوزه علميه قم با بیان اين‌که مسؤولان دولتی در مسائل فرهنگی کم کاری می کنند، گفت: اگر تبليغاتي که تاکنون براي اعتياد و محيط زيست در صداوسيما شده، براي حجاب مي شد، قطعا بسياري از بي بندوباري ها کنترل مي شد.
آيت الله علي اكبر سيفي مازندراني

آيت الله علي اکبر سيفي مازندراني در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه مسؤولان دولتي در مسائل فرهنگي کم کاري مي کنند، گفت: اگر تبليغاتي که تاکنون براي اعتياد و محيط زيست در صداوسيما شده، براي حجاب مي شد، قطعا بسياري از بي بندوباري ها کنترل مي شد.

وي با اشاره به دردآور بودن ابتذال موجود، گفت: رهبر معظم انقلاب مهمترين وظيفه زن را فرزندداري و خانه داري دانسته و افتخار زن را نه در شغل، بلکه در چگونگي تربيت فرزند مي دانند.

آيت الله سيفي مازندراني با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب بارها به مسؤولان صداوسيما در خصوص مسائل فرهنگي اخطار داده اند، گفت: يکي از عوامل تغييرات اعمال شده در صدا و سيما از سوي رهبري، مسائل فرهنگي است.

استاد درس خارج حوزه علميه قم با اشاره به اينکه داعش عناصري از کشورهاي کفر اروپايي است، گفت: داعش اجتماعي است که توسط آمريکا و انگليس کشورهاي مستکبر مديريت مي شود.

وي با تأکيد بر اينکه هدف از رفتارهاي وحشيانه داعش، معرفي غلط اسلام است، گفت: برائت از فروع دين و از واجبات است و شيعه اي که از مخالفين اهل بيت(ع) نفرت نداشته باشد، در بهشت جايي ندارد.

وي با اشاره به اينکه فرقي ندارد که کسي يکي از ائمه(ع) را قبول نداشته باشد يا همه آن بزرگواران را، گفت: ولايت و امامت اهل بيت(ع) بر ما اثبات شده است و بايد از افراد منکر امامت اهل بيت(ع) نفرت داشت./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات