۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۷۳۴۳۲
امام جمعه کلیبر:

آیت الله هاشمی هیچ گاه از انقلاب فاصله نگرفت

حجت الاسلام موسوی آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار انقلاب و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: این مجاهد انقلابی هیچ گاه از انقلاب فاصله نگرفت و همیشه انقلابی ماند و مدافع حقیقی انقلاب اسلامی ایران بود.
حجت الاسلام موسوی، امام جمعه کلیبر

حجت الاسلام سید حسن موسوی، امام جمعه کلیبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه آیت الله حاج اکبر هاشمی رفسنجانی از مبارزان دوران انقلاب علیه رژیم منحوس پهلوی بود، اظهار داشت: این مبارز و مجاهد انقلابی در مسیر انقلاب مشقت و سختی های بسیاری را به جان خرید.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر مبارزات انقلابی در زندانهای رژیم ستمشاهی پهلوی بارها به دست ساواک شکنجه شد و سختیهای بسیاری را متحمل شد، این مرد بزرگ اهل عمل و نماد صبر بود و با وجود اختلاف نظرها ولایتمدار و پیرو عملی ولایت فقیه بود.

امام جمعه کلیبر آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار انقلاب و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان و تصریح کرد:  این مجاهد انقلابی هیچ گاه از انقلاب فاصله نگرفت و همیشه انقلابی ماند و مدافع حقیقی انقلاب اسلامی ایران بود و اجازه نداد تا دشمنان به این نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه مردم قدرشناس ایران از سالها مجاهدت و تلاشهای بی وقفه آیت الله رفسنجانی قدردانی کردند، گفت: حضور پرشور ملت ایران در مراسم خاکسباری آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد که مردم ایران قدردان انقلاب و مردان مبارز انقلابی و خدمتگزاران خود هستند.

حجت الاسلام موسوی آیین تشییع پیگر آن بزرگمرد را نما اقتدار و وحدت ملت ایران دانست و ابراز داشت: ملت ایران با یار دیرین انقلاب و رهبری وداع کردند و ثبات خود را در مسیر انقلاب نشان دادند، مردم عزیز ایران همیشه در صحنه های انقلاب در صیانت از اسلام حاضر بوده و خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا نام انقلاب، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به میان می آید یقینا نام آیت الله هاشمی نیز در میان آنها خواهد درخشید، چرا که این مرد بارها به خاطر انقلاب و اسلام خطرات را به جان خرید ولی راضی نشد آسیبی به انقلاب وارد شود و ذره ای انقلاب دچار خدشه شود.

امام جمعه کلیبر با بیان اینکه آیت الله شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی مبارز دیرین انقلاب در تاریخ انقلاب استوار ماند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از استوانه های خود را از دست داد، اما آنچه مسلم است، آن است که این انقلاب و ارزشهای انقلابی برای همه خواهند ماند و استوار به راه خود ادامه خواهد داد./۸۵۴/303/ب2

ارسال نظرات