۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۷۳۳۳۰
مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین:

آیت الله هاشمی معاندان نظام را ناامید کرد

حجت الاسلام کاظم لو گفت: آیت الله هاشمی مرد روزهای سخت و یاور راستین امام(ره) بود که با پایمردی و شکیبایی تا پایان عمر از رهبر معظم انقلاب پشتیبانی کرد و اجازه نداد بدخواهان به هدف شوم خود دست یابند.
حجت الاسلام رضا کاظم لو

حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی تمام عمر خود را در راه مبارزه با استکبار و  استقلال نظام اسلامی صرف کرد.

وی در ادامه افزود: آیت الله هاشمی قبل از انقلاب در زندانها، در دفاع مقدس با فرماندهی جنگ و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سازندگی کشور تلاشهای بی‌وقفه‌ای را انجام دادند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین با اشاره به زحمات بی بدیل یار امام و انقلاب خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی همواره در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های بیگانگان با بصیرت و آگاهی مردم را دعوت به وحدت و همدلی می‌کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: دشمنان، معاندان نظام و رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند که خدمات ویژه آیت الله هاشمی را نادیده و کم ارزش جلوه دهند که مسؤولان و مردم باید با الگوگیری از دشمن شناسی آقای هاشمی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: آیت الله هاشمی مرد روزهای سخت و یاور راستین امام(ره) بود که با پایمردی و شکیبایی تا پایان عمر از رهبر معظم انقلاب پشتیبانی کرد و اجازه نداد بدخواهان به هدف شوم خود دست یابند.

وی دغدغه آیت الله هاشمی را حفظ نظام دانست و اظهار کرد: وی برای حفظ مرزهای جمهوری اسلامی ایران بسیار تلاش کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک ایران را دشمنان تصرف کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین تاکید کرد: آیت الله هاشمی تابع رهبر معظم انقلاب و قانون بودند و هرگز قدمی جلوتر از رهبر معظم انقلاب حرکت نکردند و همه فکرشان خدمت رسانی به مردم و نظام بود.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: مسؤولان باید شجاعت، وفاداری به نظام و ولایت را از ایشان بیاموزند و هرگز برای منافع شخصی خود قدم برندارند و دغدغه‌شان مطالبات رهبر معظم انقلاب و آسایش و رفاه مردم باشد./955/302/ب3

 

ارسال نظرات