۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۷۳۳۲۶
معاون سیاسی استانداری خوزستان خبر داد؛

برگزاری دومین جلسه استانی دهه فجر در هفته آینده

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به ضرورت تسریع در ارائه برنامه های کمیته ها دهه فجر به این معاونت گفت: رؤسای کمیته ها برنامه های خود را تا دومین جلسه دهه فجر که هفته آینده برگزار می شود، ارائه خواهند کرد.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، امروز در جلسه استانی دهه مبارک فجر که در سالن جلسات معاونت استانداری برگزار شد، با تسلیت وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: وی از بنیانگذاران انقلاب اسلامی بود که نبودشان در این برهه زمانی بسیار احساس می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که امروز نخستین جلسه استانی دهه فجر است، خاطرنشان کرد: رؤسای کمیته های این دهه برنامه های هر کمیته را تا دومین جلسه دهه فجر که هفته آینده برگزار خواهد شد، مشخص کنند و به فرمانداران نیز برای تشکیل ستادهای دهه فجر شهرستانی ابلاغیه هایی صورت گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در دومین جلسه استانی دهه فجر استاندار حضور خواهد یافت، اظهار داشت: دومین جلسه در اوائل هفته آینده برگزار خواهد شد و رؤسای کمیته ها حتما با حکم ابلاغی صورت گرفته حضور یابند و با توجه به وقت محدود تا آغاز این دهه مبارک رؤسای سازمان ها شرکت کنند.

حسین زاده با بیان این که دهه فجر، اهمیت، حضور پرشور و جدی در آن بر همگان آشکار است، گفت: اهتمام رؤسای کمیته ها را خواستار هستم تا با هماهنگی در برگزاری جلسات مرتبط و پیگیری کارها از سوی فرمانداران شهرستان ها شاهد حضوری پرشور و برنامه ریزی شده در خوزستان باشیم.

وی با اشاره به این که جلسات مرتبط دهه فجر  با تأخیر برگزار شد، تأکید کرد: دومین جلسه هفته آینده با حضور دکتر علی شریعتی، استاندار خوزستان برگزار خواهد شد.

همچنین سیده فرانک موسوی، سرپرست امور بانوان استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری ستاد دهه فجر بانوان عنوان کرد: ابلاغیه هایی به فرمانداران برای تشکیل ستاد بانوان در شهرستان ها ارسال و هم اکنون در حال جمع بندی برنامه های پیشنهادی دهه فجر هستیم تا در دومین جلسه گزارش عملکرد بانوان ارائه شود.

سرپرست امور بانوان استانداری خوزستان با بیان نقش بی بدیل و تأثیرگذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: براساس وظیفه دینی، شرعی و کاری ستاد دهه فجر بانوان از دو هفته پیش تشکیل شده است./9456/202/ب3

ارسال نظرات