۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۳۲۳
معاون امور بين الملل حوزه هاي علميه هرمزگان:

بارزترین ویژگی آيت الله هاشمي رفسنجاني پیروی از ولی فقیه بود

معاون تبليغ و امور بين الملل حوزه هاي علميه هرمزگان گفت: مهم ترین و بارزترین ویژگی این بزرگوار، پیروی محض و بی چون و چرا از ولی فقیه بود.
هاشمي رفسنجاني

حجت الاسلام حسن موسايي معاون تبليغ و امور بين الملل حوزه هاي علميه هرمزگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در هرمزگان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتي بی نظیر و مجاهدي نستوه وخستگی ناپذیری بود که عمرخود را صرف مجاهدت در راه اسلام ناب محمدی کرد.

حجت الاسلام موسايي ادامه داد: وی تا پیروزی نهایی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی، لحظه ای دست از مبارزه با استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی  برنداشت.

معاون تبليغ و امور بين الملل حوزه هاي علميه هرمزگان تصريح كرد: این یار صديق و یاور همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هیچگاه تسلیم توطئه های معاندان و مغرضان نشد و همچنان باصلابت، شجاعت و درایت برحفظ دستاوردهای انقلاب و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به توصیه و وصیت امام خمینی (ره) جامه عمل پوشانید.

حجت الاسلام موسايي، آیت الله هاشمی رفسنجاني را انساني بسیار برجسته و ستون انقلاب معرفي كرد و گفت: وی در ۴۰ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب با چالش ها و گردنه های مختلفی هم در دوران حضرت امام و هم در دوران مقام معظم رهبری رو به رو شد و همواره در کنار امام و رهبری قرار داشت.

وي، سرپرستی وزارت کشور، امام جمعه موقت تهران، جانشین فرماندهی کل قوا، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان را از جمله مسؤولیت ريیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان كرد.

وي ادامه داد: آيت الله هاشمي رفسنجاني در جریان اولین دور مجلس شورای اسلامی با انتخاب نمایندگان به عنوان رييس مجلس برگزیده شد.

معاون تبليغ  امور بين الملل حوزه هاي علميه هرمزگان گفت: آیت الله هاشمي رفسنجانی بعنوان سردار سازندگی خدمات بسیاری را در جهت زیرساخت های مملکت اسلامی ارائه کرد، پایه گذاري صنایع موشکی و تولید تسلیحات نظامی و صنایع دفاعی نمونه بارز آن است.

وي گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني در طول 8 سال دفاع مقدس بعنوان جانشینی فرماندهی کل قوا که حضرت امام به وی تفویض کرده بودند تاپای جان تلاش و مجاهدت كرد.

معاون تبليغ و امور بين الملل حوزه هاي علميه هرمزگان بيان كرد: مهم ترین و بارزترین ویژگی این بزرگوار، پیروی محض و بی چون و چرا از ولی فقیه زمان بود، به تعبیرخود که گفت آقای خامنه ای رهبر است و من رهرو و مرید ایشان هستم.

حجت الاسلام موسايي ابراز داشت: آیت الله هاشمی سیاستمدار بود که تمامی توطئه های دشمن را شناسایی و خنثی می کرد و استکبار شرق و غرب را به زانو درآورده و به خاک مذلت نشاند./851/302/ب3

 

ارسال نظرات