۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۳۱۹
امام جمعه پلدختر:

تبعیت از ولایت، رمز شکست دشمن و ناامیدی در ضربه زدن به انقلاب است

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت حرکت بر اصل ولایت گفت: تبعیت از ولایت و حرکت بر محور این اصل موجب ناامیدی دشمن در ضربه زدن به نظام و انقلاب خواهد شد.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع شهرستان پلدختر برگزار شد، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهدی نستوه و مبارزی خستگی ناپذیر بود و در طول مبارزات خویش پیش از انقلاب توسط رژیم ستمشاهی به مدت چهار سال و پنج ماه زندانی شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب نیز در کنار رهبری ایفای نقش کرد، افزود: ایشان بارها در راه اهداف اسلام و انقلاب تا مرز شهادت پیش رفت و با وجود اختلاف نظرها هرگز در مواضع خویش خلاف نظر رهبر معظم انقلاب، نظری مطرح نکرد و از ولایت فاصله نگرفت.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی پر فراز و نشیب بود و در تمام طول عمر خویش دست از انقلاب و آرمانهای آن بر نداشت، خاطرنشان کرد: ایشان اموال خود را وقف و هزینه نهضت اسلامی امام خمینی(ره) کرد و تا پایان عمر با برکت خویش از حریم انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در این اواخر قصد داشتند از اختلاف نظرها بهره برداری کنند اما نتوانستند، عنوان داشت: خناسان و دشمنان دوستدار دین و انقلاب ما نیستند و باید در برابر شیاطین هوشیار باشیم.

حجت الاسلام سوری با اشاره به کینه توزی دشمن نسبت به انقلاب ما و تلاش برای برا ضربه زدن به نظام و انقلاب عنوان داشت: تبعیت از ولایت و حرکت حول محور وحدت سبب ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی ولایت پذیری را به عنوان یک اصل و در رأس امور عنوان کرد و یادآور شد: همواره نیت و حرکت ما باید بر مبنای این اصل باشد.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: برای ادامه راه امام راحل با تبعیت از ولایت و رهبری باید در راه مقابله با توطئه های دشمن گام برداریم و هرگز اجازه ندهیم بیگانگان به نظام و انقلاب ما ضربه بزنند./9459/202/ب3
 

ارسال نظرات