۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۷۳۳۱۶
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان فارس خبر داد؛

برگزاری ششمین دوره دانش‌افزایی معاونان پژوهش مدارس علمیه فارس در جهرم

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان فارس گفت: ششمین دوره دانش‌افزائی پژوهشی در قالب چهارمین دوره منطقه‌ای با همت مدیریت و معاونت پژوهش حوزه علمیه فارس در شهرستان جهرم آغاز به کار کرد.
کارگاه دانش افزایی معاونان پژوهشی استان فارس

حجت‌الاسلام علی حسین کراری، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز گفت: با توجه به نیاز مبرم و مشهود استان فارس به آموزش پژوهش و تربیت اساتید و کادر متخصص در این زمینه، دوره آموزشی و کاربردی ویژه معاونان، رابطان و اساتید پژوهش حوزه‌های علمیه استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این راستا ششمین دوره دانش‌افزائی پژوهشی در قالب چهارمین دوره منطقه‌ای با همت مدیریت و معاونت پژوهش حوزه علمیه فارس در شهرستان جهرم آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام کراری با اشاره به سطح بالای برگزاری این دوره خاطرنشان کرد:  این دوره طی ۶ روز منفصل در تاریخ‌های ۲۱ تا ۲۴ دی‌ماه و ۷ و ۸ بهمن‌ماه به میزبانی حوزه علمیه امام رضا(ع) شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افراد شرکت‌کننده در این دوره ۹۵ نفر هستند که از ۵۰ حوزه سطح استان فارس  و ۸ حوزه استان بوشهر در این دوره شرکت کرده‌اند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان فارس بیان کرد: این دوره به صورت کارگاهی با پشتیبانی علمی و محتوایی و اعزام اساتید با تجربه کشوری به همت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار شده است.

وی ادامه داد: بعد از اتمام کارگاه و موفقیت فراگیران در کارگاه و قبولی در آزمون‌های پایان دوره آن، گواهی معتبر پایان دوره از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه صادر و به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود.

حجت‌الاسلام کراری اظهار امیدواری کرد، شرکت‌کنندگان در دوره‌های دانش‌افزائی بتواند بخشی از زیرساخت‌های موردنیاز پژوهشی که از جمله آن اساتید و کادر آموزش دیده است را تأمین و منجر به رونق و رشد بیشتر و باکیفیت‌تر پژوهش در سطح حوزه‌های علمیه فارس شوند./۹۱۹/302/ب3

ارسال نظرات