۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۳۱۴
آیت الله دری نجف آبادی:

دشمنان آرزوی جدایی ملت ایران از مرجعیت را به گور می برند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به تلاش و توطئه های دشمن برای جدایی ملت از مرجعیت گفت: دشمنان آرزوی جدایی ملت ایران از مرجعیت را به گور می برند.
آیت الله نجف ابادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ظهر امروز در برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هامی رفسنجانی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: 55 سال پیش حضرت امام(ره) بر پیکر پدر آیت الله هاشمی نماز خواندند و دیروز نیز نماز آن مرحوم به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شد که این دو درسهای بسیاری برای اقشار مردم داشته است.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی با عزت و بزرگی زندگی کرد، افزود: ایشان پیش از انقلاب مبارزات فراوانی داشت، خدمات بسیاری به نظام ارائه کرد و در راه انقلاب در مقابل دشمن ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی را از خدمات شایسته آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد و گفت: راه اندازی این دانشگاه مشکل مهاجرت دانشجویان به کشورهای بیگانه را برطرف ساخت و امروز باید برای برطرف ساختن مشکلات این نهاد در ارائه خدمات هرچه بهتر آن گام برداشت.

آیت الله دری نجف آبادی فارغ التحصیل شدن بیش از پنج میلیون دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی که بدون استفاده از اعتبارات و بودجه عمومی دولت تحصیل کردند را اقدام بزرگی از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد.

وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین امام(ره) و رهبری یاد کرد که در قم پرچمدار مبارزه با طاغوت بود و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در حساس ترین شرایط بهترین تصمیمات را می گرفتند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ایستادگی علمای انقلاب در برابر استکبار جهانی، طاغوت، حزب توده و مارکسیسم بیان داشت: دشمن، آرزوی جدایی ملت ایران از مرجعیت را به گور خواهد برد و برای ادامه راه انقلاب اسلامی و گمراه نشدن از این مسیر باید تاریخ و افرادی همچون جمله آیت الله بهشتی، مطهری، رفسنجانی و دیگر علما که موتور محرک نظام اسلامی بوده اند را به خوبی بشناسیم.

وی در ادامه از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از بزرگترین سیاستمداران جهان یاد کرد و گفت: اطاعت از رهبری از شاخصه های مهم آیت الله هاشمی رفسنجانی، این عالم وارسته بود و در اطاعت از رهبری هیچ گاه تردید نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام در کشور  و اطاعت از رهبری بیان داشت: باید این انقلاب تا زمان ظهور عصر با قدرت حفظ شود، باید در طوفانهای بسیار امروز، کشتی نظام را با قدرت به ساحل برسانیم و در این راه واهمه ای نداشته باشیم./9459/202/ب3

ارسال نظرات