۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۷۳۳۰۸

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در حوزه علمیه اسلام آباد غرب

مدیران حوزوی استان با تأکید بر ویژگی های برجسته اخلاقی آیت الله رفسنجانی، از برگزاری مراسم بزرگداشت این عالم فقید در حوزه های علمیه خبر دادند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهدی خستگی ناپذیر و یار دیرین امام، انقلاب و رهبری بودند.

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله رفسنجانی اظهار داشت: از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران صبر و استقامت می طلبیم.

وی در ادامه بیان داشت: به مناسبت درگذشت آیت الله رفسنجانی دروس حوزه علمیه اسلام آباد غرب رسمأ تعطیل شد.

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان تأکید کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله رفسنجانی روز چهارشنبه ساعت 14 از طرف دفتر امام جمعه و حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدد بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: آیت الله رفسنجانی عالم مجاهد، انقلابی نستوه و یار دیرین حضرت امام (ره)  عمر پر برکت خود را در شکل گیری انقلاب اسلامی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسؤولیت های خطیر در اداره کشور و دفاع مقدس سپری کرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر بیان داشت: نام، یاد و آموزه های آن یار سفر کرده همواره بر تارک ایران و انقلاب اسلامی در درخشش و الگوی وفاداران به آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در پایان عنوان داشت: رحلت مجتهد خستگی ناپذیر و یار دیرین انقلاب و رهبری آیت الله هاشمی را به ملت شریف ایران اسلامی و خانواده مکرمشان تسلیت عرض می نمایم و از خدای غفار علو درجات را برای ایشان خواستارم./857/303/ب3

ارسال نظرات