۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۷۳۳۰۷
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین:

آیت الله هاشمی یار دیرینه انقلاب و دلسوز نظام بود

حجت الاسلام عباسی گفت: آیت الله هاشمی یار واقعی امام(ره) و انقلاب، از دوران نوجوانی تا پایان عمر هدفش خدمت به مردم و نظام بود و امروز همه مسؤولان باید از این عالم بزرگوار درس وفاداری و خدمت بگیرند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، گفت: آیت الله هاشمی 59 سال پیش در بین الحرمین با رهبر معظم انقلاب آشنا شدند و این آشنایی با مبارزه برای دفاع از ارزشهای اسلام و قرآن تداوم پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: این نیروی انقلابی از استوانه‌های نظام بود که با تلاش و سختکوشی و شکنجه در زندانهای ستم شاهی نقش تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با اشاره به مجاهدتهای آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطرنشان کرد: این عالم ربانی هرگز اجازه ندادند دشمنان نظام و انقلاب از اختلافات جزئی سوء استفاده و رابطه میان ایشان و رهبر معظم انقلاب را خدشه دار کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین ابراز داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک نیروی انقلابی و با ارزش در عرصه‌های مختلف بود و سوابقی همچون ریاست مجلس، ریاست جمهور، ریاست خبرگان، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

حجت الاسلام عباسی آیت الله هاشمی را از دلسوزان واقعی نظام دانست و اظهار کرد: این یار واقعی امام(ره) و انقلاب، از دوران نوجوانی تا پایان عمر هدفش خدمت به مردم و نظام بود و امروز همه مسؤولان باید از ایشان درس وفاداری و خدمت بگیرند.

وی به حضور گسترده مردم و جبهه‌های مختلف در مراسم ارتحال این عالم بزرگوار اشاره و عنوان کرد: حضور گسترده مردم به مخالفان و دشمنان نظام ثابت کرد که وحدت و همدلی بین مسؤولان نظام وجود دارد و اختلافات سلیقه‌ای آنها را از ارزشهای نظام دور نخواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در پایان گفت: دشمنان اسلام همیشه سعی داشتند که آیت الله هاشمی را مخالف رهبر معظم انقلاب نشان دهند اما ایشان با آگاهی و تدبر نقشه دشمنان را خنثی کردند و تا پایان عمر خالصانه در کنار رهبر معظم انقلاب ایستادند و از ارزشهای نظام حمایت کردند./955/303/ب2

ارسال نظرات