۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۷۳۳۰۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تشییع باشکوه پیکر آیت الله رفسنجانی نشان دهنده عشق مردم به انقلاب است

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد مردم به انقلاب و شخصیت های انقلابی وفادار هستند و عشق مردم به انقلاب تمام نقشه های دشمنان را با بن بست رو به رو می کند.
بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مسؤولان حوزوی، کارکنان نهادهای دولتی و پرسنل دستگاه های نظامی و انتظامی، مسؤولان ادارات و ارگانها، طلاب و روحانیان و عموم مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در این مراسم ابراز داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی با قدرت در دوران انقلاب و در طول دوران زندگی خود در مقابل مشکلات ایستادگی می کرد و دارای روحی آرام بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی در دوران جنگ سربازی با صلابت، بر منبر نماز جمعه خطیبی توانمند و در مقابل دشمنان مقتدر و مقاوم بود.

این مسؤول بیان داشت: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فقدان این عالم فقید و یار دیرین امام و رهبری مایه تأسف و اندوه است، مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی نیز مظهر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در قدرشناسی از یاران انقلاب است.

وی در ادامه بیان داشت: متأسفانه در این شرایط نیز برخی به دنبال تحقق مطامع خود بودند اما حضور یکپارچه ملت بصیر ایران نقشه های خام آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی عشق و ارادتی بی نظیر به رهبر معظم انقلاب داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز با صدور بیانیه نشان دادند که مسؤولان کشوری متحد و یکپارچه به کشور و انقلاب خدمت می کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی استوانه محکم نظام بود که سختی های بسیاری را در دوران انقلاب به جان خرید تا انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت استقرار یابد.

وی در ادامه مطرح کرد: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد که مسؤولان باید آگاه باشند که مرگ بسیار نزدیک است و باید بر اعمال و کردار خود نظارت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان افزود: تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد مردم به انقلاب و شخصیتهای انقلابی وفادار هستند و عشق مردم به انقلاب تمام نقشه های دشمنان را با بن بست روبرو می کند./857/202/ب2

ارسال نظرات