۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۳۲۹۷
آیت الله صفایی بوشهری:

دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت

آیت الله صفایی بوشهری گفت: دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 22 دی ماه و روز دستگیری تفنگدارن آمریکایی در خلیج فارس با گرامیداشت یاد خاطره شهدای خلیج فارس، گفت: این حماسه بزرگ در تاریخ سیاسی و نظامی جهان اسلام برگ زرین و بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حماسه دستگیری متجاوزان به دست بزرگ مردان اسلام و ایران بود اظهار داشت: بعد از مذاکرات برجام و توافقات بسیاری از خام اندیشان سیاسی جهان در محاسبات خود اینگونه اندیشیدند که ایران در موقعیتی قرار دارد که می توان نهایت عملیات تضعیف در عرصه سیاسی، اقتصادی و علم و فن آوری اعمال کند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آمریکا به تمامی نیروهای طراح در سطح وسیع دستور تضعیف نظام اسلامی را دادند گفت: آنها در یک هجمه وسیع جهانی ایران را در تعرض قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن بیان اینکه در مجامع سیاسی و اقتصادی تحریم ها و تهدیدها تشدید شد عنوان داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران را در یک فضای تنگنا آفرین و تحت فشار قرار دادند.

وی با بیان اینکه آخرین ضربه را در پسا برجام به ایران وارد کردند، گفت: دشمنان می خواستند کشور ایران را مهار و از بین ببرند و از هم پاشیده کنند اما خداوند بهترین تدبیر کنندگان است .سال گذشته خداوند یاری به ایران اسلامی رساند و نیروهای قدرتمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هفته قبل از آن مانورهای لازم در آن منطقه دیده بودند و منطقه در سیطره این نیروها بود تمامی پروژه های تضعیف در پسابرجام و تهدیدها و اقتدار ایران محاسبات آمریکا و جهان غرب را بهم ریخت.

وی خاطرنشان کرد: این کار نیروی دریایی سپاه در عرصه دستگیری تفنگداران به تمامی جهان این نکته را یادآور شد که دست خداوند بالاتر از دست همه است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد اظهار داشت: در محاسبات جهان استکبار که خود را ابر قدرت می داند و درصدد تضعیف ایران بود با این حماسه معادلات آن ها را برهم زد.

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به اینکه حماسه 22 دی ماه کار خدا به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، گفت: این حماسه برگ زرین برای تاریخ جهان اسلام بود که به قلم سپاهیان به ثبت رسید./202/833/ب1

ارسال نظرات