۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۲۸۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

جبهه مردمی مطالبات مردم را شناسایی می کنند

حجت الاسلام نظری گفت: با استفاده از تجارب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رهبر معظم انقلاب می‌توان کشور را از آسیبها دور و از پیچهای فتنه نجات داد.
حجت الاسلام عباس نظری

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، وحدت را از مبانی اسلام و قرآن دانست و گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اعتقادات و باورهای مردم سبب پیروزی، حفظ، سیانت و نگهداری انقلاب اسلامی شد.

وی در ادامه افزود: جریانات بسیاری مانند فتنه 88 برای ایجاد چالش در نظام به وجود آمد اما وحدت میان مردم و نیروهای ارزشی و انقلابی فتنه دشمنان را خنثی کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب و مردم می‌شود ابراز کرد: نیروهای مومن و ارزشی باید به اصول و مبانی نظام معتقد باشند و دلسوزانه به آن عمل کنند.

این مسؤول جبهه مردمی را جبهه‌ای تاثیرگذار در حفظ نظام دانست و تاکید کرد: نیروهای وفادار به آرمانهای امام(ره) و انقلاب باید با اتحاد و همفکری مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور را حل کنند و اجازه ندهند دشمنان مانع رشد و پیشرفت نظام شوند.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه استقلال آزادی جمهوری اسلامی از الزامات وحدت است خاطر نشان کرد: خدا، قرآن و اسلام از مهمترین الزامات وحدت هستند و اگر آنها را مبنا قرار دهیم تمام مشکلات و اختلافات برطرف خواهد شد.

وی در ادامه حفظ وحدت را سبب نجات بشریت از جاهلیت دانست و تصریح کرد: با استفاده از تجارب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رهبر معظم انقلاب می‌توان کشور را از آسیبها دور و از پیچهای فتنه نجات داد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به موانع وحدت یادآور شد: خودخواهی، جاه طلبی، اعتقاد نداشتن به اصل نظام و آرمانهای امام(ره) از موانع وحدت و قوت گرفتن استکبار جهانی می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه وحدت سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد عنوان کرد: پیروی مردم از رهبر معظم انقلاب دشمنان قسم خورده نظام را که تحریمها و فتنه‌ها را به وجود آورده بودند ناامید و مایوس کرد.

حجت الاسلام نظری در پایان گفت: کسانی که خود مدعیان نظام و انقلاب می‌دانند باید دلسوزانه به نظام و مردم خدمت و از دستورات رهبر معظم انقلاب اطاعت کنند./955/302/ب3

ارسال نظرات