۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۷۳۲۴۶
مولوی سلامی:

وحدت برای رفاه و اقتصاد کشور ضروری است

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت برای رفاه و اقتصاد کشور ضروری است و برای محقق شدن این خواسته باید بدگمانی ها را نسبت به یکدیگر کنار گذاشت.
مولوی نذیر احمد سلامی

مولوی نذیر احمدسلامی نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: هر نهضت، انجمن، حزب و یا جبهه ای که تشکیل می‌شود باید برای معرفی خود یک منشوری به مردم ارائه دهد.

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: با توجه به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلابی تاکنون منشوری ارائه نداده نمی‌توان درست در مورد آن قضاوت کرد.

وی با بیان اینکه گفته شده این جبهه در راستای تداوم و استمرار انقلاب تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر این جبهه این راه را مدنظر داشته باشد قطعا مورد تأیید همه قرار خواهد گرفت.

مولوی سلامی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد هستند که نگذارند اسلام مسیر خود را ادامه دهد، عنوان کرد: وحدت امری است که در شرایط کنونی ملت ما بیشتر از هر زمانی به آن نیاز دارد.

نمایده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت برای رفاه و اقتصاد کشور ضروری است و برای محقق شدن این خواسته باید بدگمانی ها را نسبت به یکدیگر کنار گذاشت.

وی ادامه داد: باید گروه ها به جای اینکه به دنبال وصول حق باشند تکلیف خود را که جزو الزامات وحدت است، انجام دهند./831/302/ب2

ارسال نظرات