۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۴۷۳۲۴۰
با هدف هماهنگی هر چه بیشتر؛

نشست مشترک مدیران ارشد حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست مشترک مدیران ارشد حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه این استان با هدف هماهنگی هر چه بیشتر در کارها برگزار شد.
نشست مشترک مدیران ارشد حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست مشترک مدیران ارشد حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه این استان، با هدف هماهنگی هر چه بیشتر در کارها برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت برگزاری چنین نشست هایی به صورت مستمر و در طول سال، تصریح کرد: از آنجایی که ما یک مجموعه هستیم باید نسبت به فعالیتها و وظایف هم بیشتر آشنا شویم و لازمه این امر، برگزاری نشستهای مشترک است.

وی با بیان اینکه تشکیل چنین نشست هایی سبب ایجاد همدلی و وحدت بین حوزه های علمیه استان می شود، خاطرنشان کرد: به یقین با برگزاری چنین نشست هایی می توان نقاط ضعف را بهتر شناسایی کرد و با همفکری در جهت رفع آنها اقدام کنیم.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت برگزاری چنین نشستهای مشترکی، اظهار کرد: به یقین خروجی چنین نشست هایی، همدلی، رشد و پویایی حوزه های علمیه استان را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با تشریح وضعیت حوزه های علمیه خواهران ابراز کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار طلبه خواهر در 9 مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه مدیریت حوزه های علمیه خواهران این استان در سال 91 شکل گرفت، افزود: در آن زمان استان چهار مدرسه علمیه با 279 طلبه خواهر داشت که به لطف الهی در این سالها رشد چشمگیری هم در تعداد مدارس و هم در تعداد طلاب صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسین مختاری، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با تأکید بر اینکه مرکز خدمات جدای از مدیریت حوزه های علمیه نیست، گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه اورژانس طلاب به حساب می آید و همان طور که از نامش مشخص است، کلیه کارهای خدماتی که نیاز طلاب و روحانیان است، در این مرکز ارائه می شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما در استان چهارمحال و بختیاری بر این است که فراتر از آیین نامه ها و دستورالعمل ها یار و کمک طلاب و روحانیان باشیم، افزود: به یقین ارائه خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و رفاهی ویژه روحانیان و طلاب و خانواده های آنها در رأس فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه قرار دارد./9457/202/ب2

ارسال نظرات