۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۲۳۵
ویژه طلاب اردو زبان؛

کارگاہ دانش افزایی مبلغان ایام فاطمیه در قم برگزار می شود

رییس موسسه محبان ام الائمه هندوستان از برگزاری کارگاہ دانش افزایی مبلغان ایام فاطمیه از امروز چهارشنبه در قم خبر داد.
حجت الاسلام سید مراد رضا رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مراد رضا رضوی رییس موسسه محبان ام الائمه ھندوستان از برگزاری کارگاہ دانش افزایی مبلغان ایام فاطمیه از امروز چھارشنبه ۲۲ دی ماہ با حضور یکی از اساتید برجسته حوزہ در سالن شھید مطھری مجتمع عالی فقه و معارف اسلامی(حجتیه) قم خبر داد.

وی با اشارہ به این که در نتیجه تلاش ھا و پیگیری مستمر چند ساله، حجت الاسلام محمد حسن زمانی معاون بین الملل حوزه‌های علمیه، امسال برای تدریس چھار جلسه حضور خواهد یافت از مبلغان اردو زبان خواست با حضور به موقع و فعال از این نشست ھا بهره گیرند.

حجت الاسلام رضوی با بیان این که موضوع این نشست ھا راہ ھای تعامل با مذاھب است، تاکید کرد: اولین نشست این کارگاہ ساعت 16 چهارشنبه ۲۲ دی ماہ در سالن شھید مطھری مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی برگزار می شود.

وی به اھمیت تعامل با پیروان دیگر ادیان و اتحاد مذاھب اسلامی پرداخت و گفت: استکبار جھانی با ایجاد اختلاف بین ملت ھای مسلمان و پیدایش گروہ ھای تندرو، وحدت جهان اسلام را هدف قرار داده است.

رییس موسسه محبان ام الائمه ھندوستان با تاکید بر این که آگاھی مردم از ماھیت اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی موجب کاھش تنش مذھبی در جامعه خواھد بود، افزود: یک مبلغ خوب کسی  است که با حفظ اتحاد اسلامی، مسلمانان را از مظلومیت حضرت زھرا(س) آگاہ سازد./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات