۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۲۳۱
با سخنرانی حجت الاسلام جوادی آملی؛

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در آمل برگزار می شود

معاون استاندار مازندران گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و فرزند حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل برگزار می شود.
رحلت آیت الله هاشمی

احمد منفرد، معاون استاندار مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: درگذشت این عالم گرانقدر مصیبتی بزرگ و ناگوار است.

فرماندار ویژه آمل افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی عالمی مجاهد، مبارزی نستوه و خستگی ناپذير، يار ديرين امام خمینی (ره) و همراه و همسنگر مقام معظم رهبری بودند.

وی ادامه داد: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی سبب اندوه و غم عمیق ملت قدرشناس ایران اسلامی شده است که این شخصیت گرانقدر خدمات ارزشمند و بسیاری صورت داد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: بی ترديد نقش بی بديل و انکارناپذير ايشان در دوران مبارزات قبل از انقلاب و خدمات برجسته و هميشه ماندگارشان جاویدان می ماند.

منفرد اظهار داشت: پشتکار، صبوری، آرامش، اعتدال و عقلانيت از جمله ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی است که این شخصیت ارزشمند را جاودیدان و همیشگی می کند.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمات ارزشمندی صورت دادند، گفت: این شخصیت گرانقدر همواره زمینه ساز تلاش ها و خدمات والایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای آیت الله هاشمی رفسنجانی مسألت کرده و این مصیبت را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنیم.

منفرد تصریح کرد: جلسه ستاد گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام و رهبری با حضور مدیران دستگاه های مرتبط اجرایی در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: با تصمیم ستاد بزرگداشت، کاروان شهرستان هزارسنگر آمل جهت حضور در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی عازم تهران شده است که علاقه مندان در این برنامه حضور داشتند.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز روز پنجشنبه این هفته از ساعت 15 تا 17 در مسجد اسک آمل برگزار می شود.

فرماندار ویژه آمل اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و فرزند حضرت آیت الله جوادی آملی همراه است.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از عموم مردم شریف و ولایتمدار دیار علویان و هزارسنگر آمل جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید تا حضوری پرشور و قدرشناسانه داشته باشند.

منفرد بیان داشت: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به همت ستاد بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان هزارسنگر آمل صورت می گیرد.

به گزارش رسا؛ به مناسبت رحلت عالم مجاهد، سیاستمدار صبور انقلاب و یار صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری مرحوم آیت الله رفسنجانی، مراسم تجلیل و تکریم این شخصیت فرزانه و فرهیخته با حضور پرشکوه آحاد مردم در روز جمعه 24 دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل و دبیر جامعه روحانیت در مصلی شهر دابودشت برگزار می شود.

گفتنی است، همزمان با ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، ویژه برنامه های عزاداری در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود./1314/303/ب2

ارسال نظرات