۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۴۷۳۲۲۷
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

وحدت و تبعیت از ولایت فقیه مهم ترین نیاز کشور است

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: بهترین ابراز همدردی در مساله درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی حفظ نظام اسلامی با تقویت ارکان آن از جمله وحدت و حرکت در مدار مقام عظمای ولایت است.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل شب گذشته در جمع طلاب این مدرسه علمیه، با تسلیت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بی شک از شخصیت های موثر، کم نظیر و از مشاهیر انقلاب اسلامی است که خدمات و تلاشهای ایشان برای به ثمر رسیدن انقلاب و هم بعد از انقلاب فراموش نمی شود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبل از انقلاب با تحمل رنج های ناشی از اسارت و شکنجه ها در زندان های رژیم طاغوت نقشی مهم در جریان انقلاب اسلامی در کنار امام راحل ایفا کرد.

امام جمعه گتاب آیت الله هاشمی را یار و همسنگر مقام معظم رهبری بیان کرد و اظهار داشت: پیام معظم له در خصوص آیت الله هاشمی و حضور ایشان برای اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم نشانه رفاقت دیرین ایشان با مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: از مشخصه های آیت الله هاشمی رفسنجانی هوش وافر، پذیرفتن مسؤولیت های خطیر در انقلاب و تلاش برای تعالی نظام در مسیر نورانی انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به نامیدن رفیق دیرین از سوی مقام معظم رهبری در پیام تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: حفظ پیوندهای رفاقت و ارتباط آیت الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبری مساله ای بود که دشمنان نظام جمهوری اسلامی از آن به شدت ناراحت بودند و حضور پرشور مردم در تشییع پیکر آن مرحوم بار دیگر مردمی بودن این نظام اسلامی را با وحدت در میان مردم نشان داد.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی همرزم و همگام 50 ساله با رهبر معظم انقلاب بود و چه در مجلس خبرگان رهبری و چه در مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاشی وافر را برای خدمت به نظام اسلامی داشت.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرستان بابل با اشاره به پیام مراجع عظام تقلید و به ویژه آیت الله جوادی آملی در خصوص درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: وحدت امروز مهمترین نیاز کشور و سدی در برابر نفوذ دشمنان است و باید تمام تلاش ما در کشور حفظ این مهم و تبعیت از مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: بهترین ابراز همدردی در مساله درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که مصیبتی سنگین و رخداد توانفرسا برای کشور محسوب می شود، حفظ نظام اسلامی با تقویت ارکان آن از جمله وحدت و حرکت در مدار مقام عظمای ولایت است./1313/202/ب3

ارسال نظرات