۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۲۱۲
حجت الاسلام بهشتی پور:

«ترنم باران» پذیرای نوجوانان علاقمند به مکتب اهل بیت است

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این­که ویژه برنامه«ترنم باران» از سوی رسانه­ های مختلف همچون رسانه ملی پوشش رسانه ای گسترده ای داشته است، گفت: جلسات هفتگی هیات انصار المهدی روزهای پنج شنبه در سالن امام خامنه ای پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
حجت الاسلام بهشتی پور

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری ویژه برنامه «ترنم باران» با محوریت عزاداری به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه بانوی کریمه اهل بیت(ع) در آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: محفل عزای نوجوانان انصارالمهدی(عج) روز گذشته به مناسبت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه (س) با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان قمی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این­که ویژه برنامه «ترنم باران» با تلاوتی آیاتی از قرآن کریم از سوی یکی از قاریان نوجوان آغاز شد، عنوان داشت:  این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مرتضی میرغفاری همراه بود که در ذیل آن به بررسی ابعاد زندگی بانوی کرامت پرداخته شده است.

حجت الاسلام بهشتی پور با بیان این­که این مراسم در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شده است، گفت: «ترنم باران» ویژه برنامه ای است که با حضور حداکثری نوجوانان در آستان مقدس حضرت معصومه(س) شکل گرفته است و در مناسبات مختلف مذهبی به ارائه برنامه های گوناگون مذهبی می پردازد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این­که ویژه برنامه «ترنم باران» از سوی رسانه­های مختلف همچون رسانه ملی پوشش رسانه ای گسترده ای داشته است، ابراز داشت: شبکه دوم سیما در مناسبات اصلی مذهبی این ویژه برنامه را به صورت زنده پخش می­کند؛ این در حالی است که این برنامه به صورت هفتگی نیز در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برقرار است.

حجت الاسلام بهشتی پور هدف این ویژه برنامه را ترویج معارف ثقلین در بین نوجوانان و کودکان توصیف کرد و گفت: جلسات هفتگی هیات انصار المهدی روزهای پنج شنبه در سالن امام خامنه ای پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود؛ این در حالی است که از ابتدای ماه ربیع الاول بیش از 4 هزار دانش­آموز در این مراسم شرکت داشته اند.

وی درپایان به جذب انفرادی علاقمندان نوجوان پسر در این مراسم اشاره داشت و تصریح کرد: از اردوهای دانش آموزی برای شرکت در این مراسم نیز استقبال می شود./837/302/ب3

ارسال نظرات