۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۴۷۳۱۹۹
کلانترزاده:

نمایشگاه شهدای روحانی مدافع حرم، نمایش الگوی دفاع روحانیت از اسلام است

رییس اداره تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: روحانیت امروز در جریان مقابله با تروریسم تکفیری اثبات کرده است که در کنار جهاد علمی، با جان خویش هم از مکتب اسلام در هر زمان و مکانی دفاع کرده و جان خود را نثار می کند.
مهدی کلانتر زاده

مهدی کلانتر زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین مهم­ ترین فعالیت های ستاد مردمی تکریم از خانواده ­های شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: ستاد مردمی تکریم از خانواده ­های شهدای مدافع حرم با برنامه ریزی­ های مستمر و منسجم به برپایی نمایشگاه هایی در سطح شهر به منظور معرفی شهدای مدافع حرم کرده است.

رییس اداره تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به معرفی ساختاری ستاد مردمی تکریم از خانواده های شهدای مدافع حرم پرداخت و اظهار داشت: این ستاد مردمی با حضور سازمان ها، ادارات و بخش های مختلف فرهنگی شکل گرفته است این در حالی است که آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اعضای فعال این ستاد است.

کلانتر زاده با اشاره به این­که آستان مقدس حضرت معصومه(س) با برپایی نمایشگاه عمومی شهدای روحانی مدافع حرم در تلاش است که ابعاد زندگی شهدای روحانی مدافع حرم را برای عموم مردم تبیین کند، ابراز داشت: این نمایشگاه با معرفی ۳۰ شهید روحانی که درحوزه­ های علمیه سراسر کشور تحصیل کرده و سپس برای مقابله با جریان های تکفیری و وهابیت عازم سوریه شدند را معرفی می کند این در حالی است که نمایگشاه شهدای روحانی مدافع حرم تا سالروز رحلت حضرت معصومه (س) در صحن صاحب الزمان برقرار بوده است.

رییس اداره تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را از مهم ترین اهداف این نمایشگاه توصیف کرد و اظهار داشت: مقابله با مستکبرین و جریان های تکفیری، الگو سازی برای جوانان جامعه درمقابله با الگوهای غربی، شناساندن اهداف مدافعان حرم، از مهم ترین عناوینی بود که در  برپایی این نمایشگاه نقش محوری را ایفا کرده است.

کلانتر زاده در پایان هدف از معرفی شهدای روحانی مدافع حرم را نمایش حضور روحانیت در صف خط مقدم جهاد علیه جریان های استکباری و تروریستی و تکفیری برای عموم مردم توصیف کرد و گفت: روحانیت امروز در جریان مقابله با تروریسم تکفیری اثبات کرده است که در کنار جهاد علمی، با جان خویش هم از مکتب اسلام در هر زمان و مکانی دفاع کرده و جان خود را نثار می کنند./837/302/ب3

ارسال نظرات