۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۳۱۹۷
سخنگوی گردان قسام :

تونل ها بهترین راهکار مقاومت برای مقابله با محاصره غزه است

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تلاش برخی طرف ها برای زیر سوال بردن مقاومت و تونل های آن را به شدت محکوم کرد.
گردان قسام

به گزارش خبرگزاری رسا، ابو عبیده سخنگوی گردان های قسام امروز سه شنبه در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشت که تلاش برخی طرف ها برای زیر سوال بردن مقامت و تونل های آن، اقدامی برای سرپوش نهادن بر مشارکت این طرف ها در محاصره غزه است که اساسا مقاومت را هدف قرار داده است.

ابو عبیده خاطر نشان کرد که مقاومت فلسطین فداکاری و جانفشانی زیادی از خود نشان داده و همچنان به حفر تونل های مرزی که دشمن صهیونیستی را شوکه کرده و نظریه های امنیتی و نظامی آن را به شکست کشانده است، ادامه می دهد.

وی اشاره کرد که این تونل ها بهترین و خلاقانه ترین راهکار مقاومت برای مقابله با زرادخانه نظامی دشمن صهیونیستی و محاصره ظالمانه باریکه غزه است.

این در حالی است که وزیر کار دولت رامی حمد الله نخست وزیر دولت وفاق ملی روز گذشته در برنامه ای در تلویزیون فلسطین پیرامون بحران برق در نوار غزه تونل های حماس را زیر سوال برده و آن را در بحران کنونی برق در این منطقه دخیل دانسته بود.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این برنامه که همسو با سیاست ها و خواسته های دشمن صهیونیستی تحت عنوان " غزه در تاریکی به سر می برد و تونل ها نورانی هستند" اجرا شد، در واقع تونل های مقاومت زیر سوال برده شد و مسؤولان این برنامه ملت فلسطین را علیه مقاومت و تونل های آن در غزه تحریک کردند.

در همین راستا، هشتگی در شبکه های ارتباط جمعی تحت عنوان " تونل های ما قعله های محکم ما هستند" راه اندازی شد که بسیاری از کاربران اینترنتی آن را دنبال کردند.

نوار غزه از 10 سال پیش که دشمن صهیونیستی تنها نیروگاه تولید برق در این منطقه را هدف قرار داد با بحران جدی برق روبه رو است و دولت وفاق ملی به نخست وزیری رامی حمد الله نیز به وعده های خود عمل نکرده و نه تنها در جهت حل این بحران تلاش نمی کند، بلکه مالیات های سنگینی را نیز بر سوخت وارداتی به غزه برای راه اندازی نیروگاه تولید برق اعمال کرده است./994/ب902/د

ارسال نظرات