۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۷۳۱۵۱
آیت الله طبرسی:

آیت الله هاشمی در جلسات مجلس خبرگان همواره به نیکی و با افتخار از رهبری یاد می کرد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مرید امام راحل و یار و یاور رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی در جلسات مجلس خبرگان رهبری نیز همواره به نیکی و با افتخار از رهبری یاد می کرد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، از ایشان به عنوان شخصیتی انقلاب و اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با بیان این که خدمات ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی چه در قبل و چه در بعد از انقلاب اسلامی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، افزود: این شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی، همه عمر خود را وقف خدمت به اسلام و انقلاب کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مردی بی نظیر در دیانت و سیاست یاد کرد و گفت: در عالم روحانیت کمتر افرادی مانند ایشان سراغ داریم و هاشمی بی نظیر بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله هاشمی در عالم روحانیت، دین و سیاست بی نظیر بود، تصریح کرد: ایشان همواره دغدغه دفاع از انقلاب و آرمان های نظام را داشت.

آیت الله طبرسی با بیان این که فقدان آیت الله هاشمی ضربه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ایشان از جمله شخصیت های کم نظیر انقلاب و امین انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این پیام خود از ایشان به عنوان یار دیرین امام و انقلاب نام بردند و من در هیچ پیامی از رهبری که در وصف شخصیت مرحوم هاشمی فرمودند، ندیدم و نخواندم.

آیت الله طبرسی با بیان این که پیام غم انگیز و حکیمانه مقام معظم رهبری حاکی از یک علاقه و رابطه دوسویه مبارزاتی و تبادل اندیشه بوده با آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، تصریح کرد: پیام مهم مقام معظم رهبری بیانگر عمق تاثیرگذاری این یار دیرین در شکل گیری و تداوم آرمان های نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مرید امام راحل و یار و یاور رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی در جلسات مجلس خبرگان رهبری نیز همواره به نیکی و با افتخار از رهبری یاد می کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که راه، هدف و آرمان آیت الله هاشمی رفسنجانی، آرمان امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است، بیان داشت: امروز جای چنین شخصیتی در انقلاب و نظام اسلامی خالی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که اشخاص می روند، اما اهداف و آرمان های آنها باقی خواهد ماند، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دل ها و قلوب ملت ایران جای داشت.

امام جمعه ساری از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از بازوان توانمند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: این شخصیت انقلابی از چنان جایگاهی نزد امام راحل برخوردار بود که بنیانگذار کبیر انقلاب زنده بودن وی را به زنده بودن اسلام متصل کرد.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات، سختی و شکنجه های بسیاری را تحمل کرد، افزود: این یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب پس از پیروزی نهضت نیز در صحنه ها و عرصه های مختلف پاسدار حقیقی انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این مجاهد نستوه با مدیریت ارزشمند در دوران مختلف خدمتی، از خود به یادگار گذاشته است، بیان داشت: کارنامه درخشان و ماندگار آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همگان روشن و غیر قابل انکار است./950/202/ب2

ارسال نظرات