۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۴۷۳۱۴۹
آیت الله نجفی:

پیروزی‎ بر تروریسم مرهون خون پاک شهدای بسیج مردمی است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف پیروزی بر تروریسم را نزدیک توصیف کرد و بیان داشت که پیروزی‎های ملت عراق بر تروریسم مرهون خون پاک شهدای بسیج مردمی است.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از فرماندهان بسیج مردمی پیروزی نهایی بر تروریسم را نزدیک خواند و تصریح کرد: مجاهدان عراقی به زودی اراضی این کشور را از لوث تروریسم پاکسازی می‎کند.

وی افزود: پیروزی‎های که در میادین جنگ به دست می‎آید به برکت خون پاک شهدایی است که به ندای مراجع لبیک گفته و به دفاع از مقدسات، اراضی و ملت عراق برخواستند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از خانواده‎های شهدا و مجروحان واجب است و ملت عراق باید به رزمندگان خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان، رحمت برای شهدا و امنیت و ثبات برای عراق مسالت کرد.

آیت الله نجفی خواستار حمایت از نجف شد

همچنین جمعی از مهاجران عراقی ساکن در هلند با سفر به شهر نجف اشرف با حضرت آیت الله نجفی دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار خواستار ثبات عقیده شد و بیان داشت: مسلمانان در هر نقطه از جهان که زندگی می‎کنند باید عقاید خود را حفظ و از نجف اشرف به عنوان مرکزیت تشیع جهان و مرکز نشر افکار اهل بیت (ع) حمایت کنند.

وی ادامه داد: حوزه‎های علمیه نجف اشرف علما و مراجع بسیاری به جامعه تحویل دادند که در راستای تبلیغ دین و دفاع از مفاهیم صحیح اسلامی از جان خود گذشتند.

این مرجع تقلید خواستار تبلیغ اسلام اصیل شد و عنوان کرد: مسلمانان باید با التزام به صفات و اخلاق نیک چهره صحیحی از اسلام به جهانیان نشان دهند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات