۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۱۳۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حسن نیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نسبت به امام و انقلاب زبانزد بود

مولوی سلامی از حسن نیت آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به امام و انقلاب سخن گفت و افزود: این شخصیت گرانقدر همواره دلسوز مردم، نظام و انقلاب بوده است.
مولوی سلامی

مولوی نذیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام دوران انقلاب نقش موثر، سازنده و چشمگیری در کشور داشته است.

وی افزود: این شخصیت قبل از پیروزی انقلاب و در زمان شاه و پس از شکل‌گیری انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب زحمت های زیادی را برای کشور متحمل شده است.

مولوی سلامی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از پایه های اصلی انقلاب به شمار می‌آمد، عنوان کرد: نقش ایشان در تمام دوران برای مردم داخل و خارج کشور به برجستگی نمایان بوده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ابعاد وجودی شخصیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار زیاد است که می‌توان از صبر و گذشت ایشان به عنوان بارزترین خصلت نام برد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی فکر و اندیشه ممتازی داشت که او را بسیار متمایز ساخته بود.

مولوی سلامی از حسن نیت آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به امام و انقلاب سخن گفت و افزود: این شخصیت گرانقدر همواره دلسوز مردم، نظام و انقلاب بوده است./302/831/ب1

ارسال نظرات