۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۳۱۱۹
سردار نقدی:

کسانی که از مذاکره دم می زنند خائن و وطن فروش هستند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با انجام مذاکرات هر ماه یک قانون علیه ما به تصویب رسید و مردم غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را با تمام وجود احساس کردند و اگر فردی مجدد درباره مذاکره و اعتماد به آمریکا سخن بگوید خودفروخته و خائن به کشور است.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد شهید احمدی روشن که شب گذشته در حسینیه امام همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه شهدا، اظهار داشت: شهدا با انتخاب خود راه سعادت و خدامحوری را انتخاب کردند.

وی افزود: شهید احمدی روشن در وصیت نامه خود به توجه به ولی فقیه و انقلاب اسلامی توصیه می کند و مقابله با آمریکا را امری مهم و ضروری می داند که باید مردم نسبت به آن هوشیار باشند.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: اگر لحظه ای تردید کنیم که چرا رهبر معظم انقلاب به انجام مذاکرات تصمیمی گرفتند، از مسیر شهدا فاصله گرفته ایم و باید دانست ما برای رسیدن به جایگاه فعلی در زمینه انرژی هسته ای جوانان نمونه ای مانند احمدی روشن و شهریاری تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از رهبری، خاطرنشان کرد: باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم چرا که برای مقابله با دشمن ممکن است از راه های مختلف استفاده شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیز قبول قطعنامه در شرایطی بود که بسیاری از جوانان کشور شهید و اسیر بودند و همه افراد نسبت به قبول قطعنامه تمکین کردند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: برخی گمان می کنند که با عقب نشینی در انرژی هسته ای در معیشت مردم تغییری احساس می شود و رهبری برای رسیدن آن ها به حقیقت واقعی غرب، سرعت حرکت را کم کرده تا آنان نیز به قافله برسند.

سردار نقدی در ادامه ابراز داشت: کسانی که دم از تعطیلی انرژی هسته ای می زدند تا تحریم ها برطرف شود باید شرمنده مردم بوده و از مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: با انجام مذاکرات هر ماه یک قانون علیه ما به تصویب رسید و مردم غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را با تمام وجود احساس کردند و اگر فردی مجدد درباره مذاکره و اعتماد به آمریکا سخن بگوید خودفروخته و خائن به کشور است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در پی آن است که طوری وانمود کند که مردم ایران از شرایط فعلی و انقلاب خسته شده اند در حالی که خودشان درباره ایران ناکام مانده اند.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان ایالات متحده آمریکا، گفت: رییس جمهور جدید آمریکا حکم گورباچف را در شوروی دارد و در پی آن است که تمام مناسبات تجاری آمریکا را تغییر دهد و این به دلیل اوضاع نابسامان آمریکا است./979/202/ب2

ارسال نظرات