۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۷۳۱۰۶

فضل الله ارتحال آیت الله هاشمی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت

امام جمعه بیروت ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.
سید علی فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در پیامی به حضرت آیت الله خامنه ای، درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون؛ خبر درگذشت آیت الله شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با تسلیم در برابر قضای الهی دریافت کردیم. اثر این شخصیت در همه مراحل تاریخ جمهوری اسلامی ایران روشن است.

حجت الاسلام فضل الله با اشاره به اینکه انقلابی گری، حکمت، واقع گرایی، حرص به وحدت در برابر استکبار و ایستادگی در برابر فتنه از ویژگی های مشهور آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، افزود: فقدان آیت الله رفسنجانی خسارت بزرگی برای ایران و جهان اسلام است چرا که ایشان نقش بزرگی در موفقیت جمهوری اسلامی و پیشرفت ایران داشت.

وی تصریح کرد: نقش این فقید در ایران قوی و مرتبط با جهان عرب و دغدغه مندی نسبت به جهان اسلام و مستضعفان جهان به ویژه مساله فلسطین غیرقابل انکار است.

امام جمعه بیروت در پایان اظهار داشت: این ضایعه را به حضرت آیت الله خامنه ای، خانواده فقید و ملت عزیز ایران تسلیت گفته و امیدواریم شاهد ادامه مبانی و ارزش هایی که آیت الله هاشمی در دوران حیات به آنها تأکید داشت، باشیم./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات