۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۳۰۹۶
روحانی هندی:

آیت الله هاشمی عمر خود را در راه شکوهمند کردن ایران اسلامی سپری کرد

رییس جامعه علمای شیعه منطقه مهاراشترا هند در پیامی درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.
حجت الاسلام سید محمد اسلم رضوی


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد اسلم رضوی رییس جامعه علمای شیعه منطقه مهاراشترا هند، در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت و ابراز داشت: ھاشمی عمر خود را در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و شکوهمند کردن ایران سپری کرد.

در این پیام آمدہ است: ارتحال ناگهانی و جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبری معظم انقلاب که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد دریافت کردم.

این روحانی هندی افزود: این یار وفادار به مردم و انقلاب در تمامی دوران ها با پذیرش مسؤولیت های حساس و خطیر برای توسعه و پیشرفت ایران و استحکام انقلاب، تلاشی وافر داشت و همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید سعید بود، کشور را به راحتی از تنگناهای و مشکلات عبور می داد.

وی گفت: تاریخ معاصر ایران و جهان، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت و بی شک مردم بزرگوار و فهیم ایران قدردان تلاش های صادق آن بزرگمرد خواهند بود.

حجت الاسلام رضوی این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران و بستگان ایشان را تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت را برای آیت الله هاشمی از خداوند متعال خواستار شد./۹۸۸/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات