۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۷۲۹۹۲
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه مبلغان

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه مبلغان خبرداد و گفت: این هشت کارگاه در شهرستان های باوی، خرمشهر، هویزه، شوش، ایذه، لالی، هفتگل و امیدیه اجرا می شوند.
حجت الاسلام فردآقایی

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگا خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ضرورت اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد و سوء مصرف مواد در کشور، اظهار داشت: اقشار تأثیرگذار به ویژه ائمه جماعات مساجد، مبلغان خواهر و برادر، هیأت مذهبی نقش مهمی در اجتماعی کردن و مردمی شدن مبارزه با این مسأله دارند.

وی با اشاره به این که برای سومین سال متوالی مجموعه کارگاه های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد در خوزستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: 8 کارگاه ویژه مبلغ خواهر و برادر، شورای هیات مذهبی و مداحان در این سال طراحی و برنامه ریزی شده که به شکل منطقه ای در 8 نقطه خوزستان برگزار می شود.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: این کارگاه ها در بازه زمانی 23 دی ماه تا 14 بهمن ماه سال جاری در شهرستان های باوی، خرمشهر، هویزه، شوش، ایذه، لالی، هفتگل و امیدیه اجرا می شوند.

حجت الاسلام فردآقایی بیان داشت: از اساتید توانمند و خبره همچون آقای دکتر مرعشی، دکتر باوی، روشن بین، سجادی، و زرگر در زمینه کارگاه های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد دعوت شده و از حضور آنها استفاده خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که هدفگذاری این دوره ویژه مبلغ خواهر و برادر و شورای هیات مذهبی و مداحان است، ادامه داد: این تعداد پس از حضور در کارگاه و دریافت بسته فنی دوره، به سخنرانی و فعالیت تبلیغی در مناطق گوناگون استان خوزستان می پردازند.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که تا کنون نزدیک به 800 نفر کارگاه های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد را سپری کرده اند، گفت: وزیر کشور در سخنرانی اشاره کرد که سرعت رشد اعتیاد تا حدودی کاهش پیدا کرده که امیدواریم در یک بازه زمانی 5 ساله نسبت به مردمی و اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد نقش مهمی را ایفا کرد./303/9453/ب1

ارسال نظرات