۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۹۹۰
آیت الله صفایی بوشهری:

حماسه 22 دی پروژه تضعیف جمهوری اسلامی را نقش برآب کرد

آیت الله صفایی بوشهری گفت: آمریکا در جامعه بین الملل طرح کنارگذاری ایران و پروژه تضعیف جمهوری اسلامی را در دستور کار داشت که با حماسه 22 دی ماه نقش برآب شد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست فرماندهان و حماسه آفرینان 22 دی‌ماه با امام جمعه بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 22 دی ماه و دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت: منطقه دوم دریایی قطعا در تاریخ ایران، بوشهر و اسلام برگ زرینی در قدرت و هوشمندی و ولایتمداری و حضور به موقع رقم زده است.

وی با اشاره به حماسه 22 دی ماه سال گذشته بیان کرد: عمق حماسه در سال 94 هنوز برای تحلیل گران مشخص نیست و حماسه ای در برابر توطئه های استکبار بود؛ آمریکا در جامعه بین الملل طرح کنارگذاری ایران و پروژه تضعیف جمهوری اسلامی را در دستور کار داشت که با حماسه 22 دی ماه نقش برآب شد.

امام جمعه بوشهر افزود: کسانی در پی به زانو درآوردن ایران اسلامی بودند خوشان به زانو درآمدند و دستشان بالای سرشان رفت؛ حماسه 22 دی ماه 94 در ردیف حماسه تسخیر لانه جاسوسی است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: کلمه به کلمه حماسه 22 دی ماه 94 باید با طلا در صفحه تاریخ ثبت شود و این حماسه آسمانی که از سوی نیروی دریایی سپاه منطقه دوم ثبت شد کار بزرگی بود و مایه عزت ایران است.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: رضایت و خوشحالی مقام معظم رهبری قطعا سبب رضایت و خوشحالی امام زمان(عج) شد و این نشان از کار بزرگ نیروی دریایی سپاه بود.

آیت الله صفایی بوشهری در ادمه به تشریح تاریخچه دریا و مناقشات دریایی در تاریخ دریانوردی پرداخت و گفت: تاریخ دریانوردی همیشه نشان عظمت ایران داشته و کار بزرگ نیروی دریایی سپاه، حلقه آخر این عظمت بود و به راستی کار خدا بود که به دست شما به ثمر رسید.

وی مجهزترین عنصر اقتدار را تقوای الهی عنوان کرد و گفت: تجهیزات بخش اندکی از اقتدار است؛ سپاه پاسداران رکن مستحکم دفاع از نظام و جمهوری اسلامی است./202/833/ب1

ارسال نظرات