۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۷۲۹۷۵
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

آموزش و پرورش فوندانسیون نظام محسوب می شود

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فوندانسیون نظام محسوب می شود، گفت: بسیاری از معضلات کنونی کشور از جمله فسادهای مالی نیز با تربیت اسلامی و دینی در سیستم آموزش و پرورش کشور قابل پیشگیری است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گردهمایی گردهمایی گردهمایی گردهمایی گردهمایی گردهمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور در گردهمایی کمیته های همکاری حوزه و آموزش و پرورش کرمانشاه، ابراز داشت: آموزش و پرورش فوندانسیون فعالیتهای نظام است، زیرا اساس شکل گیری شخصیت تمام افراد جامعه از آموزش و پرورش شکل می گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام مسؤولان و حتی جامعه روحانیت نیز در حوزه علمیه تعلیم و تربیت یافته و وارد اجتماع می شوند، بنابراین اهمیت نقش آموزش و پرورش بر هیچ کس پوشیده نیست.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مهمترین بخش کشور بوده و باید بودجه این ارگان کافی و مناسب باشد زیرا هزینه هایی که در این ارگان انجام می گیرد در راه ساخت آینده کشور صرف می شود.

استاد حوزه علمیه حل بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های جامعه را منوط به تربیت صحیح و اسلامی در آموزش و پرورش دانست و افزود: با تربیت صحیح افراد جامعه در سنین رشد می توان از ناهنجاری های احتمالی آتی در جامعه کاست.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: بسیاری از معضلات کنونی کشور از جمله فسادهای مالی نیز با تربیت اسلامی و دینی در سیستم آموزش و پرورش کشور قابل پیشگیری است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: متأسفانه افرادی که در امور اجتماعی دچار مشکل می شوند و دست به هر گونه عملی می زنند از تربیت اسلامی بی بهره بوده و همین امر منجر به شکل گیری غلط شخصیت اجتماعی فرد شده است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: متأسفانه دشمنان با پی بردن به حساسیت سیستم آموزشی در کشورها به دنبال نفوذ و هجمه علیه سیستم آموزشی آنها هستند.

حجت الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: هدف دشمنان تخریب روحیه انقلابی در نسل جوان است، بنابراین باید به مقابله با آنها برخاست و اجازه نداد با هجمه های دشمنان روند آموزشی اسلامی و دینی در کشور با مشکلی مواجه شود./857/202/ب2

ارسال نظرات