۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۷۲۹۵۹
آیت الله شفیعی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی تا پایان عمر برای انقلاب اسلامی تلاش کرد

آیت الله شفیعی با اشاره به خدمات ارزنده آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: وی در همه عرصه ها و جبهه ها و تا پایان عمر به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کرد.
آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم عزاداری و سوگواری که به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با تسلیت وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این حادثه و فاجعه دردناک را نخست به امام زمان(عج) و سپس رهبر معظم انقلاب و به همه مسلمانان داخل و خارج از کشور تسلیت می گویم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی اشاره و ابراز داشت: این نقش آفرینی پیش و پس از انقلاب اسلامی ادامه داشت و وی در همه عرصه ها و جبهه ها نقشی فعال و سرنوشت ساز ایفا کرد.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی تا لحظات پایان عمر طیبه برای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کردند، اظهار داشت: آنچه که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود بیان کردند معرف خدمات ارزنده آیت الله هاشمی بود.

آیت الله شفیعی در پایان عنوان کرد: خداوند ما را رهرو راستین ولایت قرار دهد و روح پرفتوح آیت الله هاشمی را با روح حضرت معصومه(س) محشور کند./202/9456/ب1

ارسال نظرات